אמרו לכם שלא ניתן לתקן?
אצלנו מצליחים גם כשאחרים ויתרו!

מעבדת תיקונים לסמארטפונים בהוד השרון

סלולארי לי – סוגר לך פינה, מעסיקה טכנאי סלולר מנוסים ומוסמכים לכל רמות התיקונים למגוון מכשירים הסלולריים והטאבלטים הקיימים בישראל.

רשימת שירותי תיקון טלפונים סלולרים:

  • החלפת מסכים
  • החלפת שקעי טעינה
  • החלפת סוללות
  • החלפת רכיבים – לחץ כאן למעבר
  • מומחים לניזקי מים וקורוזיה
  • החלפת פלטים וכפתורים
  • ועוד מגוון תקלות תוכנה וגירסאות
  • חדש! שירות שליחים לתיקונים – לחץ כאן למעבר

על איכות השירות לא מתפשרים!

הזמן שלכם יקר – במידה והתיקון לא מיידי, ניתן לקבל מכשיר חכם חלופי. 

חלקי החילוף במעבדה התיקונים שלנו מקוריים או באיכות הכי גבוהה.

כחלק משרותי המעבדה, אנו נותנים פתרונות יחודיים למכשירים הסיניים ולכלל החברות הזרות מהארץ ובעולם.

לפני מסירת המכשיר ללקוח עובר כל מכשיר בדיקות בקרה מקיפות.

שאלות נפוצות בנושא תיקון מכשירים סלולרים

כמה זמן לוקח לתקן מכשיר סלולרי ?

לכל תיקון יש דרישות שונות, רוב התיקונים עורכים כ- 40 דקות כולל בדיקה מקיפה, חלק מתיקונים מסוימים לוקחים רק 10 דקות.

תיקונים מורכבים דורשים זמן רב יותר עד 72 שעות.

אתם מוזמנים להנות מקפה טוב בזמן שתיקון שלכם יושלם.

 

 

האם עלי לעשות משהו לפני שאמסור את המכשיר לתיקון?

לא באמת צריך לדאוג, המכשיר שלך בטוח בידיים שלנו.

אך מומלץ לבדוק שאכן כל הנתונים שלך מגובים באופן קבוע
לפני הבאת המכשיר שלך למעבדה.

במידה ויש לך תכנים חשובים במכשיר, מומלץ לגבות באופן ידני למחשב, ענן או כונן חיצוני– אנו לא לוקחים אחריות על תכנים.

 

 

למה כדאי להשתמש בשירות התיקונים של מעבדת סלולארי לי לתיקון שלי ?

הטלפון הסלולרי שלך הוא מכשיר היקר לך, ויש בו מעבר למכשיר חשמלי.

הטכנאים שלנו עוברים הכשרה מקצועית והמשך למידה על דגמים חדשים , כל זה כדי להבטיח לכם את החוויה והכישורים שלנו.

עם מעל 37,000 תיקונים עד כה, אנחנו שם מהימן בתעשיית תיקון המכשירים הסלולרים.

 

 

האם לאחר התיקון המכשיר שלי יהיה עם אחריות ?

אנו נותנים אחריות על רוב התיקונים למכשירים הסלולרים והטאבלטים.

אנא בדקו את התנאים וההגבלות שלנו לקבלת פרטים מלאים בנושא האחריות בתקנון האתר.

 

 

מה כלול במחיר כאשר אני משלם עבור תיקון הסמארטפון שלי ?

כאשר משלמים עבור תיקון, התשלום מכסה את עלות כל חלקי החילוף הנחוצים לתיקון, זמן עבודתו של טכנאי המעבדה, השירות היעיל וכל חומר נוסף הנדרש להצלחתו של התיקון.

האם אתם מוחקים את הנתונים בזמן שהמכשיר שלי נמצא בתיקון ?

רוב התיקונים אינם כרוכים בסיכון אובדן הנתונים, תיקונים מסוימים הכרוכים בתוכנה עשויים לדרוש מהלך אובדן נתונים, אך זו אינה בעיה נפוצה.

וודאו כי אם המכשיר שלכם מגובה בענן, ואנו נדון בכך לפני ביצוע הפעולה במידה ותדרש.

אנו לא נותנים אחריות על אובדן נתונים אישיים במהלך כל סוג תיקון.

 

 

יש לי טלפון עם מסך שבור ואני לא יודע מה הדגם המדויק שלו, איך אדע ?

במידה והמסך מגיב ניתן להכנס ל "הגדרות המכשיר "—>> "אודות המכשיר"—>> "מספר דגם"

אם לא ניתן לזהות את הדגם המדויק, אפשר לחפש אותו בגב המכשיר דרך הקלדה של הספרות בגוגל.

באייפונים ניתן לזהות גם על פי רישום מספר המודל בגב המכשיר (לדוגמה 1475A) בחלון החיפוש של גוגל.

 

 

באיזה סוג של חלקים מעבדת סלולארי לי משתמשים ?

החלקים שאנו משתמשים במעבדה הם גם חלקים מקוריים המשמשים את היצרן או חלקים באיכות גבוהה אשר נבדקו בקפידה מבחינת ביצועים, כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרט התקן.

 

 

מה אני צריך לדעת אם לטלפון שלי יש בעיות נוספות מעבר לתיקון שאני רואה ?

במקרה של בעיה שאינה נראת לעין או מגע עם מים, תהליך התיקון יכול להיות מסובך ומייגע.

תיקון במקרים כאלה בדרך כלל לא נעשה בזמן שאתם ממתינים.

לאחר שנקבל את המכשיר שלך, הוא יעבור אבחון מעמיק כדי לקבוע את היקף הבעיה ולזהות את החלק או החלקים שיש להחליף, לאחר שסיימנו את האבחון, נדון בשיטות התיקון האפשריות ובמחיר לתיקון המכשיר.

WhatsApp chat
דילוג לתוכן