מעבדת סלולר » תהליך בקרת תיקונים קפדני » מדניות תיקון מכשיר סלולארי במעבדה ו/או רכישת מכשיר סלולארי

מעבדת תיקונים מקצועית-דרך רמתיים 77 הוד השרון 097677772

מדניות תיקון מכשיר סלולארי במעבדה ו/או רכישת מכשיר סלולארי

לקוחות יקרים חשוב לדעת:

מסירת מכשיר לתיקון מהווה הסכמה מלאה של הלקוח לתקנון החברה.

באחריות הלקוח לקרוא את התקנון.

  • אין אחריות על מסך שבור/סדוק/שבר פנימי/ קורוזיה או נזק לקוח.
  • התיקון מתבצע במכשיר בשיקול טכנאי בלבד. במידה והנזק לא תואם את העלות המשוערת, לא יתבצע תיקון ללא אישור עלויות מחדש.
  • תיקונים מדרג ג/ד (תיקוני רכיב) זמני תיקון של עד 3 ימי עסקים.
  • מכשירים באחריות יצרן שיכנסו לתיקון מאבדים באופן אוטומטי את אחריות היצרן.
  • מכשיר לאחר תיקון שיפתח במעבדה אחרת לא יזכה למימוש האחריות.
  • זמני התיקון יכולים להשתנות, בהתאם לעומס המעבדה.

תקנון החברה סלולארי לי - סוגר לך פינה

  1. באחריות הלקוח לגבות את המידע ו/או התוכן הנמצאים על גבי המכשיר (להלן: "המכשיר")

      בטרם כניסתו למעבדה.

      למען הסר ספק, עובדי החברה לא יישאו באחריות בכל הנוגע לטענה שעניינה אבדן מידע ו/או תוכן כאמור לעיל.

  1. באחריות הלקוח להוציא את כרטיס הסים SIM ו/או הרחבה ואביזרים נלווים.
  2. אחריות שניתנת במסגרת רכישת מכשיר חדש אינה כוללת שבר מסך ו/או קורוזיה. כמו כן לא תינתן אחריות בגין שימוש בלתי סביר במכשיר על פי אבחונו של מנהל המעבדה.
  3. אין אחריות על תקינות רכיבים ו/או מסך ו/או הדלקת מכשיר ו/או תקלה שהייתה ו/או תהינה בעתיד, בכל הנוגע למכשיר הנכנס כבוי למעבדה.
  4. אין אחריות על חלקים ו/או תקינות המכשיר, ללקוח המתקן את המכשיר בעצמו ו/או יביא עימו מכשיר מפורק לצורך השלמת תיקון
  5. הצעות מחיר הנשלחות במייל ו/או נאמרות בשיחת טלפון, מתייחסות לפרטים שהלקוח מסר, ככל ומתברר אחרת במעמד בדיקת המכשיר על ידי נציג החברה, קרי מדובר בדגם מכשיר סלולרי שונה ממה שמסר הלקוח, לרבות שוני בגרסת המכשיר ו/או דגם המסך ו/או מהות התקלה עליה התלונן בלקוח, המחיר ישתנה בהתאם והצעת המחיר הטלפון/מייל מבוטלת.
  6. מכשיר שאינו בר תיקון ו/או שהלקוח לא מעוניין לתקנו, המכשיר יחזור למצבו הקודם כפי שנכנס למעבדה ולא תבוא כל טענה כלפי המעבדה בעניין זה. כמו כן, אין התחייבות להחזיר את המכשיר במצב דולק, ו/או העברת מגן מסך זכוכית.
  7. הצגת טופס תיקון וחשבונית תשלום הינם תנאי הכרחי למתן אחריות למוצרים ו/או תקונים.
  8. תיקון חוזר ו/או בדיקות נוספות למכשיר יהיו לפי העומס במעבדה ו- 3 ימי עסקים לפחות
  9. ברגע פתיחת מכשיר יתכנו סימני פתיחה ו/או במהלך העבודה על רכיבים/ מסכים ולא תבוא שום טענה כלפי המעבדה בעניין זה.
  10. אין אחריות על תיקוני קורוזיה/ לחות / מים.
  11. אין התחייבות על מלאי זמין ו/או על הזמנת חלקים. זמני ההמתנה למשלוח משוערים בלבד.
  12. לאחר תיקון מכשיר במעבדה, אין אנו אחראים על החלק הפגום שהוחלף אך ורק במידה ותוגש בקשה מפורטת וכתובה במעמד מסירת המכשיר לתיקון לשמור את החלק.
  13. אין אחריות על כרטיסי סים SIM /זיכרון שנכנסו למעבדה. באחריות הלקוח להוציא את אביזרי הקצה מהמכשיר.
  14. הבדיקה בתשלום במקרים אלה:

        בדיקות הצורכות זמן של טכנאי , פתיחת מכשיר, ניקוי קורוזיה

        במידה והלקוח לא מעוניין לתקן את המכשיר לאחר הצעת המחיר.

  1. התיקון מתבצע רק על התקלה שהלקוח מצהיר במעמד מסירת המכשיר לתיקון ולא על שום רכיב/חלק אחר.

         תקלות מעבר הם בתוספת תשלום בהתאם למחירון החברה.

  1. אחריות לאחר התיקון הינה על החלק/ רכיב שהוחלף ו/או טופל בלבד. התיקון מתבצע על פי שיקול מנהל המעבדה ואין התחייבות להחלפת הרכיב/חלק בשום שלב.
  2. למען הסר ספק, אין האחריות חלה במקרים של נפילה ו/או מים ו/או נזק תוכנה ו/או שבר ו/או פתיחת מדבקת ביטחון( מדבקת אחריות) ו/או תיקון מכשירים סינים. כמו כן אין אחריות על מכשיר כבוי שנכנס למעבדה ו/או לא נדלק וכן על תקינותו והרכיבים.
  3. טיפול התקלה במכשיר יעשה על דעת מנהל המעבדה בלבד. אין התחייבות לקבל כל מכשיר לתיקון הנכנס למעבדה. החברה שומרת לעצמה את הזכות.
  4. בשום שלב אחרי התיקון או אחרי בדיקת מעבדה החברה לא תוציא דוח משפטי/מכתב/חוות דעת/ דוח משפטי סכסוכים יתנהלו בבתי המשפט בלבד.
  5. אין אחריות על רכיבים ו/או מסכים שהלקוח מספק ולא על תקינות המכשיר.
  6. מכשיר שנכנס למעבדה ולא נאסף על ידי הלקוח לאחר 3 חודשיים מעת קבלת טופס התיקון המכשיר יילקח לפירוק לצורך כיסוי עלויות תיקון.
  7. אין התחיבות מצד החברה לשליחת מכשירי סלולר באמצעות דואר ישראל/ שליח/ שליח מטעם הלקוח בשום שלב.
  8. אחריות על מסכים סוללות רכיבים 3 חודשים בלבד אלא אם צוין אחרת בעלפ על ידי נציג השירות.
  9. החזר מוצרים על פי חוק תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א 2010
"שירות עם חיוך, סובלנות אין קץ , אדיבות ויעילות, הגינות ומקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן אין דברים כאלה כל לקוח הוא VIP . אין דברים כאלה! פשוט הצלת אותי וחסכת לי המון כסף וזמן..מומלץ בחום גם בתיקונים וגם ברכישות. תותח אמיתי. המון תודה"
"רוצה להודות מכל הלב לאלי מסלולארי לי על עזרה אמיתית ומכל הלב וכל זה ללא תמורה. ישנם עוד אנשים טובים עם לב טוב שלא מנצלים חולשה כדי להרוויח כסף!! אלי היום הרווחת לקוחות ביושר. תודה רבה"
"נהרס המכשיר סלולרי עם כל הזכרונות ואנשי קשר של הלקוחות שלי נכנסי ללחץ קפצתי לחנות ובעל העסק העביר לי את כל המידע כולל תמונות גיבוי של אנשי הקשר והסטורית התכתבויות הסביר לי על תפעול המכשיר בסבלנות רבה ובמקצועיות והכל במחיר הוגן מומלץ בחום"
"שירות מצוין ומהיר.אחלה יחס ומחירים סבבה ממליץ בחום. יש הנחות לחיילים" -אור
"הגעתי למקום בלי הרבה בעיות , שאל אותי מה קרה אמרתי נשבר המסך באותו רגע החליף שרות א' א' , אליפות ממליץ בחום , אנשים אמינים תודה רבה לסלולארי לי" -דביר
"תיקנתי מכשיר שיואמי שרות מצוין ומהיר אלי בחור נעים הליכות ואדיב מחירים סבירים ביותר ממליץ בחום" -איתן

קצת עלינו ב-30 שניות

תכנון הגעה חוסך לך זמן

ניתן לפנות באמצעות:

כתובת: דרך רמתיים 77 הוד השרון
(מול תחנת דלק פז / ילו)
מוקד קבלת שיחות ארצי:
09-8890772
מייל: sogerpina10@gmail.com

שעות פתיחה:

ימים א – ה:  19:00 – 09:00

יום שישי  וערבי חג:   14:00 – 09:00

בשלושת הרגלים החנות תהיה סגורה

אין האתר או צוות "סלולארי לי – סוגר לך פינה" אחראים על התוכן המפורסם ו\או נזק העלול להגרם מתוכן האתר, הסרטונים המוצגים באתר להמחשה בלבד. אין להעתיק תוכן ללא אישור בכתב ממנהל האתר והבעלים הרשמיים – דבר המהווה עברה על החוק.

האתר נבנה ומשווק באינטרנט ע"י ארתור קלנדרוב – שיווקנט