תיקון ​

תיקון תוך 40 דק'

בקרת איכות קפדנית

שירות משלוחים

שירות החלפת מסך LCD והחלפת מסך מגע לרדמי 5 פלוס

החלפת מסך למכשיר שיאומי רדמי 5 פלוס עם אחריות מלאה לתקופה בת 3 חודשים!

אם מכשיר השיאומי שלכם נשבר או נתקע, יכול להיות שמקור הבעיה הוא חשיפה לחום קיצוני, חשיפה לנוזלים, נפילה שגרמה לזעזוע, הפעלת לחץ או סיבה אחרת. במידה שהמכשיר נפגע כתוצאה מאחת הסיבות שהוזכרו או בשל הצטברות של מספר אירועים, יתכן שיהיה צורך בהחלפת מסך, לכן, חשוב לקחת את המכשיר למעבדה מקצועית לצורך עריכת בדיקה מקיפה.

במעבדת סלולארי לי יהיה ניתן להחליף את מסך המכשיר תוך 40 דקות בממוצע. במהלך התיקון יבצע הטכנאי המקצועי והמיומן בדיקה יסודית של רכיבי המכשיר ותפקודו והשירות יינתן במקום. לאחר ביצוע הבדיקות ותיקון התקלה, יוכל הלקוח לשוב אל השגרה המבורכת – וכל הסיפור יסתיים במהירות.

כמה זמן לוקח לטכנאי להחליף מסך לרדמי 5 פלוס?

תיקון מסך במעבדה מקצועית יתבצע על ידי טכנאי מיומן שמתמחה בתיקון מגוון תקלות במכשירי שיאומי. הטכנאי המקצועי יוכל לתקן את המסך במהירות – תוך 40 דקות עד 60 דקות, כאשר התיקון יכלול בדיקה מקיפה ויסודית של המכשיר.

החלפת סוללה

יתרון משמעותי של מכשירי שיאומי הנפלאים הוא עצם העובדה שהסוללה שלהם יכולה להחזיק מעמד למשך יממה ואף יותר מכך. אך במידה שהסוללה אינה מחזיקה מעמד לאורך זמן ומתרוקנת במהירות – לא יהיה ניתן ליהנות מהיתרון הזה.

במידה שסבורים שישנה תקלה בסוללה, חשוב לגשת אל מעבדה מקצועית שמתמחה בתיקון תקלות במכשירי שיאומי. טכנאי מקצועי יבדוק את המכשיר בצורה מקיפה ויוכל להבין האם התקלה היא בסוללה או האם תקלה אמרת גורמת למכשיר לתפקד באופן לקוי.

חשוב לדעת שלסוללה יש אורך חיים מסוים ושגם אם אין תקלה בסוללה, בשלב כלשהו היא תשחק כתוצאה ממחזורי הטעינה. במידה שהטכנאי ימצא שיש להחליף את הסוללה, הוא יחליף את הסוללה הישנה בסוללה חדשה ומקורית.

עצה חמה: חשוב מאוד להימנע מהשארת המובייל במקום בו החום קיצוני, אפילו מספר דקות בטמפרטורה גבוהה יכולות לפגוע בסוללה ולגרום לחייה להתקצר.

החלפת שקע טעינה

אם מכשיר השיאומי לא נטען או נטען לסירוגין, המכשיר לא יוכל לשמש את בעליו משום שהבטרייה תתרוקן לגמרי. מצב זה מתסכל ביותר עבור אנשים שנעזרים במובייל במהלך כל שעות היום. במקרה זה יש לגשת אל מעבדה מקצועית ואמינה שמעסיקה טכנאים מיומנים שמתמחים בתיקון תקלות במכשירי שיאומי, לרבות תקלות בשקע הטעינה. לאחר הפקדת המכשיר במעבדה, יבחן הטכנאי את רכיביו השונים של המכשיר  ויקבע מהי הבעיה והאם מקורה בשקע הטעינה. אם שקע הטעינה נמצא תקול, יחליף הטכנאי את השקע בשקע טעינה חדש ומקורי תוך זמן קצר, כך שהלקוח יוכל לקבל את המכשיר תוך 40 דקות בממוצע ולשוב אל השגרה.

מעל ל - 500 ביקורות שהתקבלו בפייסבוק ובגוגל

[wprevpro_usetemplate tid="2"]