טלפון נייד למבוגרים צדפה – הוותיק והאהוב

טלפון צדפה

הטלפון הסלולרי מהווה פריט שימושי ביותר בחיי היומיום של כולנו. במהלך השנים הטלפונים הסלולריים הופכים להיות טכנולוגיים ומתוחכמים יותר. אין ספק כי ריבוי הטכנולוגיות וכן ממשקי משתמש חדישים מעלים שאלות רבות לגבי ההתאמה של המכשירים הסלולריים החכמים לאוכלוסייה מבוגרת יותר.

כאשר מדובר על רכישת טלפון נייד לאוכלוסייה מבוגרת, חשוב מאוד לדעת כי יש להתאים בצורה מדויקת את הטלפון לאדם שישתמש בו, כאשר המטרה היא לספק לו את מקסימום הנוחות ואיכות השימוש במכשיר. אחד המכשירים שלא מעט מבוגרים אוהבים הוא טלפון נייד צדפה. על אף שמדובר על מכשיר סלולרי מדור ישן יחסית, ניתן למצוא דגמים שלו כיום וחלק מהם אפילו מתקדמים ביותר.

טלפון נייד צדפה- במה מדובר?

טלפון נייד צדפה הוא למעשה מכשיר סלולרי אשר ניתן לפתוח אותו. כלומר, המקשים שלו הם פיזיים והם מצויים בתחתית המכשיר וכאשר פותחים אותו מופיע המסך. מדובר על מכשיר שיש לו מסך גדול יחסית ובד בבד, מקשים פיזיים אשר מאפשרים לכל אדם להשתמש בו בצורה נוחה. לא מדובר על מסך מגע ועל כן, מבוגרים אוהבים מאוד את המכשיר המדובר.

מעבר לכך, העובדה שניתן לקפל אותו וכך למעשה לשמור אותו בצורה קומפקטית בכיס או בתיק, מוסיפה לו ערך נוסף וכיום ניתן למצוא לא מעט מבוגרים אשר לא מוכנים לוותר על טלפון צדפה וזאת מכיוון שמדובר על המכשיר שתואם להם ביותר מכל בחינה באשר היא. מכיוון שחברות הסלולר השונות מודעות לכך שמדובר על דגם של מכשיר סלולרי שלא מעט מבוגרים אוהבים, הרי שהן מציעות אותו כיום בדגמים שונים ומתקדמים יותר ולמעשה מאפשרות לכל אדם, בכל גיל, להנות משימוש בטלפון נייד, בצורה קלה, נעימה ונוחה.

מדוע כדאי לבחור דווקא טלפון פשוט?

ידוע כי כיום המגוון הרחב בתחום מכשירים סלולריים, גורם ללא מעט אנשים לתהות באיזה מכשיר כדאי להם לבחור. בעוד שצעירים יפנו באופן אוטומטי לחפש מכשיר עם מסך מגע, הרי שמבוגרים לא פעם תוהים האם יתאים להם מכשיר מעין זה או שמא כדאי להם לבחור דווקא במכשירים הפשוטים שהיו נפוצים יותר בעבר. ובכן, המטרה היא למצוא בסופו של דבר טלפון נייד אשר האדם יצליח לתפעל בצורה קלה, נוחה ופשוטה. אז נכון שלצעירים כיום אין שום אופציה אחרת שהם מעלים בדעתם לנוחות שימוש מלבד מסך מגע, אך אוכלוסייה מבוגרת יותר מבינה כי מסך מגע יכול להיות להם מורכב מאוד לתפעול.

כדאי מאוד לבחור במכשיר פחות חכם המאפשר פונקציות בסיסיות לרבות: יצירת שיחה ושליחת הודעות טקסט רגילות. מעבר לעובדה שהעלות של המכשיר המדובר תהיה זולה הרבה יותר וכן חבילת התקשורת שלו תהיה זולה יחסית, הרי שלא פעם מדובר על האופציה הקלה והנוחה ביותר לאנשים מבוגרים. כמובן שטלפון צדפה הוא טלפון בדגם ישן יותר, אשר איננו מגיע עם מסך מגע ומאפשר לכל אדם מבוגר להשתמש בו בצורה קלה ונוחה לצורך יצירת קשר.

גודל המכשיר למבוגרים

חשוב מאוד להבין כי גודל הטלפון הנייד בדרך כלל מכתיב את הגודל של התצוגה במסך הטלפון. ככל המסך יהיה קטן יותר כך הגופנים יהיו קטנים יותר וכך גם הפריטים המוצגים במכשיר. בגיל מבוגר לא פעם איכות הראייה יורדת, כך שמסך טלפון קטן יכול להקשות באופן ניכר על אנשים מבוגרים. מכשירים מהדור הישן ביותר לא פעם מכילים מסך קטן ועל כן, זוהי הסיבה שמבוגרים רבים מעדיפים דווקא את הטלפון הנייד מסוג הצדפה שכן, בטלפון המדובר המקשים והמסך אינם מצויים במקשה אחת והמסך מקבל את הנוכחות שלו.

כמו כן, המקשים בטלפון המדובר יהיו גדולים יותר ממקשים בטלפון רגיל מדור ישן ועל כן, הם יספקו את הנוחות המקסימלית גם לאנשים הסובלים מירידה בראייה מפאת הגיל.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי
מאמרים שיכולים לעניין אותך