מה נמכר יותר בעולם אייפון או גלקסי?

אייפון או גלקסי מה הכי נמכר
תחרות הסמארטפונים: אייפון מול גלקסי, מי נמכר יותר בעולם?

שתי החברות המובילות בשוק הסמארטפונים העולמי הן אפל וסמסונג. שתי החברות משחררות סדרות סמארטפונים חדשות מדי שנה, ושתיהן מתחרות על השליטה בשוק.

אז, מה נמכר יותר בעולם: אייפון או גלקסי?

נתוני מכירות

על פי נתוני IDC, אייפון הוא המותג הנמכר ביותר בעולם הסמארטפונים בשנים 2022 ו-2023. בשנת 2022, אפל מכרה 240.6 מיליון אייפונים, לעומת 123.8 מיליון גלקסי של סמסונג. בשנת 2023, אפל מכרה 229.7 מיליון אייפונים, לעומת 117.4 מיליון גלקסי של סמסונג.

גורמים לפופולריות של אייפון

ישנם מספר גורמים לפופולריות של אייפון בעולם. ראשית, אפל ידועה בעיצוב המוצרים שלה. אייפונים נחשבים למכשירים איכותיים ומעוצבים, וזה מושך לקוחות רבים. שנית, אפל ידועה במערכת ההפעלה שלה, iOS. iOS היא מערכת הפעלה יציבה וידידותית למשתמש, וזה עוזר ללקוחות רבים להישאר נאמנים לאפל. שלישית, אפל מציעה מגוון רחב של אפליקציות איכותיות עבור אייפון. זה עוזר ללקוחות רבים להשתמש במכשירים שלהם בצורה נוחה ויעילה יותר.

גורמים לפופולריות של גלקסי

ישנם גם מספר גורמים לפופולריות של גלקסי בעולם. ראשית, סמסונג מציעה מגוון רחב של דגמי גלקסי במחירים שונים. זה עוזר לסמסונג למשוך לקוחות מכל טווחי המחירים. שנית, סמסונג מציעה תכונות חדשניות במכשירי גלקסי. לדוגמה, גלקסי S22 Ultra כולל מצלמה ראשית עם חיישן 108 מגה פיקסל, והוא הראשון לספק תמיכה ב-S Pen. שלישית, סמסונג מציעה שירות לקוחות טוב. זה עוזר ללקוחות רבים להישאר נאמנים לסמסונג.

סיכום

על פי נתוני המכירות, אייפון הוא המותג הנמכר ביותר בעולם הסמארטפונים. עם זאת, גלקסי הוא מותג פופולרי מאוד גם כן. סמסונג מציעה מגוון רחב של דגמים במחירים שונים, והיא תמיד מחדשת את המכשירים שלה עם תכונות חדשניות.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי