החלפת סוללה גלקסי 8

החלפת סוללה לGalaxy S8

דגמי הגלקסי שמונה ושמונה פלוס, הושקו בניו יורק במרץ 2017 כחלק מסדרת הגלקסי המובחרת של סמסונג. שני דגמי הגלקסי שמונה הוצגו ביחד כאשר דגם הפלוס הוא בעל מסך גדול יותר מהדגם הרגיל (הוא גדול יותר ב0.4 אינץ').

הדגמים מאופיינים בעיצוב קמור ומצלמות שנחשבו מתקדמות בזמנו. בנוסף המכשיר נעזר במערכת סורק טביעת אצבע להגנה ועוזרת אישית בשם ביקסבי. כמו כל מכשיר חדש שיוצא, בעיקר של סמסונג יש דרייב גדול סביב המכשיר. כמובן ההשקה של המכשיר החדש עוררה סקרנות רבה בעיקר מול המאבק הדו ראשי בעולם הסלולר שהיה אז בשיאו בין סמסונג לאפל, יצרנית מכשירי האייפון.

המכשיר החדש הציג מספר חידושים ושיפורים במכשיר המוכר, מספר שבע בסדרה, אולם היו גם כמה תקלות שחלקן נראות כמו תקלות חוזרות בסמסונג.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

יתרונות

הסמסונג גלקסי 8 הציג מספר יתרונות ושיפורים שהיו משמעותיים ביותר ביחס למכשירים הקודמים של הסדרה והמשיך בקו שהחברה נוקטת והוא חידושים בעלי ערך בכל גרסה חדשה. גרסת הגלקסי 8 אפשר לציין באופן מיוחד שלושה פרמטרים שהיו משמעותיים עבור הקהל הסקרן.

  • המצלמה של הגלקסי שמונה מוציאה תמונות מצוינות. אפילו שהמצלמה נתמכת בחיישן בודד, בשונה ממכשירי סמסונג אחרים בעלי שני חיישנים, הביצועים שלה מצוינים כמעט בכל תנאי. 
  • העיצוב החדשני בעל המסך הקמור העניק לגלקסי שמונה שיפור בכל הנוגע לאיכות מסך המגע, כך שהוא שיפר את הרזולוציה לכל חלקי המסך, בנוסף לאלמנט העיצובי המעניין.
  • מחיר. אין להפחית בחשיבות העובדה שהמחיר הנקוב של גלקסי שמונה בעת ההשקה, היה סביר ביותר נכון ל2017 כמובן שמאז מחירו עוד המשיך לרדת, זאת בשונה ממה שאנחנו רגילים גם היום, שמחיר חדש מוצע במחיר גבוה.

חסרונות

אולם בצד ההברקות והשכלולים, יש למכשיר הגלקסי שמונה מספר בעיות שגם אותם נציג כאן. חשוב להדגיש שפעמים רבות, נכון לומר ברוב המקרים, התקלות מתגלות רק לאחר שיווק המכשיר לקהל הרחב, ולא בשלב הפיתוח.

  • אחד מפיתוחי הדגל בתקופת השקת הגלקסי שמונה היה עיקרון הטעינה המהירה. סמסונג הצהירו שהמכשיר שלהם תומך בטכנולוגיה הזאת, אולם בפועל התגלה שהטעינה המהירה פועלת רק כאשר המכשיר כבוי, כלומר במידה ותמשיכו לעבוד עם המכשיר בעת הטעינה, הפונקציה הזאת לא ממש פועלת.
  • מנגנון זיהוי הפנים שנחשב לאלמנט משמעותי להגנה מפני פריצות וגניבות, התגלה כלא טוב בלשון המעטה. חוקרי אבטחת מידע הצליחו בקלות יחסית לגבור על אמצעי הגנה זה, ואף גרמו לסמסונג עצמה לצאת בהודעה שהסורק דרוש שיפור. במכשיר הs8 הוכנסו מערכות הגנה נוספות, אך גם הן לא עמדו במבחן ההגנה בצורה טובה.
  •  הבעיה השלישית  היא בעיית הסוללה. הסוללה של כל סדרת הגלקסי וכפועל יוצא גם זאת של סוללה גלקסי 8 נמצאה כיעילה פחות מול המתחרים, בעיקר מול מכשירי אייפון השונים. הסוללה של מכשירי הסמסונג פשוט נגמרת מהר יותר ומתחממת מהר יותר מאלה של המתחרים העיקריים.

חברת סמסונג ניסתה להגיב לבעיה ומשם נמסר שמשתמשי הגלקסי עושים בה שימוש שונה באופן כללי ממשתמשי אייפון, ומכאן ההבדל בביצועים, אולם השורה התחתונה מצביעה על בעיית סוללה גלקסי 8. ניתן תמיד לגשת ולהחליף את הסוללה אצל מגוון בעלי המקצוע הפזורים בכל הארץ. הסוללה היא אלמנט חשוב ביכולת לתפקד עם המכשיר. 

לסיכום נאמר כי מכשיר הגלקסי 8 הוא מכשיר טוב ויעיל. כמובן שמאז 2017 יש כבר מכשירים חדשים ומתקדמים ממנו. אם בכל זאת אתם עדיין עם המכשיר המדובר, כדאי לחשוב על החלפת סוללה לגלקסי 8.  

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי