החלפת סוללה גלקסי 9 פלוס

החלפת מסך מקורי למכשיר Galaxy S9

בעשרים וחמישי בפברואר 2008 השיקה חברת סמסונג העולמית את מכשיר הדגל החדש שלה, הסמסונג גלקסי. המכשיר הושק כמכשיר הדגל של החברה והושקעו בפיתוחו וכן במיתוגו ובהשקה שלו מאמצים ומשאבים רבים. מתוקף היותה של סמסונג החברה המובילה בעולם העולם חיכה בציפייה לראות מה יש לסמסונג להציע, זאת על רקע המאבק התמידי והיצרי מול אפל והאייפונים שלה ומול השחקנים החדשים בשוק שהחלו לנשוף בעורפה של סמסונג. אולם באופן מפתיע וקצת לא צפוי, נתגלו בעיות תפעוליות מורכבות במכשיר הדגל החדש. אז מהו המכשיר הזה, מהן הבעיות שלו ואיך מטפלים בהן? את כל אלו תמצאו כאן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

החידושים של המכשיר

המערכת של הגלקסי תשע מאופיינת במספר אלמנטים טכניים ששופרו עם השקתה 

  • שופרה איכות המצלמה בעיקר בשל התחרות מול האייפונים החדשים, המצלמה בגלקסי 9 טובה ומשופרת יותר ומחזקת את תחושת שביעות הרצון מהמכשיר.
  • המכשיר בעל עמידות גבוה למים ואבק מה שמציב אותו ככלי עבודה חזק ואמין.
  • חשוב לא פחות הוא הגדלת נפח האחסון של המכשיר לרמות שלא הכירו בעבר.

עם כל הארסנל הזה יצאה סמסונג לשוק וקיוותה לשבור אותו ולחזק את מעמדה.

השקת המכשיר לוותה באופן שלא צפו אותו בחברה בגל של תלונות שהחלו להגיע זמן קצר לאחר השקת המכשיר. משתמשים רבים ברחבי העולם החלו להעביר דיווחים ברשתות החברתיות וכן במעבדות התיקונים על בעיות מהותיות שיש בתפעול המכשיר. שעלותו חשוב לציין אינה זולה.

  • הבעיה הראשונה הייתה המהירות של המכשיר, משתמשים רבים דיווחו על זמן תגובה איטי ביותר שלא תואם את הצרכים של המציאות היום, כמו למשל קבלת הודעת ווטס אפ במספר דקות עיכוב והורדת אתרים בצורה איטית. 
  • טענה נוספת באה לידי ביטוי באיכות המצלמה שלא תמיד עמדה בציפיות מול ההבטחה הגדולה.
  • אולם הבעיה הגדולה ביותר של המכשיר נתגלתה בסוללה שלו. הסוללה שהיא מאבני הבניין החשובים של המכשיר פשוט לא עמדה בעומס. משתמשים בכל העולם דיווחו על סוללה שנגמרת מהר מאד, לא מחזיקה יותר מחצי יום עבודה ויוצרת תחושה של חווית שימוש לא טובה.
  • בעיה נוספת שעלתה, היא שגם לאחר החלפת סוללה במכשיר, הבעיה לא נפתרה, המכשיר עדיין לא מחזיק מעמד.

אז מה עושים עכשיו?

החלפת סוללה למכשיר גלקסי 9 היא פעולה שדורשת פניה למעבדה, אפשר לעשות זאת על ידי  אחת משתי האפשרויות הבאות

  • פניה למעבדה רישמית של היבואן סמסונג. שם תוכלו להיות בטוחים כי החלפים שמשתמשים עבורכם בעת הטיפול הם מקוריים ואנשי המעבדה מכירים את המכשירים בצרה מושלמת. ולכן האפשרות לתקלות חוזרות קטן. בנוסף הם גם מכירים את העדכונים שיש מחברת האם מה שיכול לעזור.
  • פניה למעבדה לא מורשית, כאלו הפזורות בכל מקום בארץ. יש ביניהן טובות מאד ויש ביניהן שרלטניות. לרוב לא תקבלו אחריות על החלפת סוללה במקומות האלו. סביר להניח שהמחיר יהיה זול יותר.

מכשיר הסמסונג גלקסי תשע ציפה להיות עוד מכשיר מצוין בסדרת הגלקסי המפוארת של סמסונג. לפעמים רצונות לחוד ומציאות לחוד. המכשיר ייצר לא מעט בעיות למשתמשים באופן שהביך את החברה, אבל סמסונג כמו ארגון גדול ומסודר ידע להתגבר גם על זה. ובשורה התחתונה, יש לכם סוללה בעייתית, תחליפו אותה.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי