מדוע חשוב שיהיה מעמד טלפון לרכב

מעמד לרכב magsafe מזגן
תאונות דרכים הפכו להיות מכת מדינה - מדובר בגורם מוות מספר אחת בישראל שנת 2022.

אחד הגורמים הישירים לתאונות דרכים הינו שימוש בטלפון הנייד תוך כדי נסיעה. במציאות של היום טלפון נייד הפך להיות מכשיר הכרחי שאיננו יכולים לדמיין את עצמנו בלעדיו, אך לעיתים זה מביא לתוצאות הרסניות בשל התמכרות ושימוש מוגזם גם בשעת נהיגה. כדי למנוע מצבים מסכני חיים חשוב שיהיה מעמד טלפון לרכב אשר ניתן לקבע בו את הטלפון כך שהדבר עומד גם בתקנות הנהיגה החוקיות. במאמר זה נפרט מדוע חשוב שיהיה מעמד טלפון לרכב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

מעמד לרכב: במה מדובר ומדוע הוא קריטי?

מעמד לרכב הינו מעמד אשר מיועד לקבע את הטלפון ברכב במקום בו הוא יהיה זמין לשדה הראייה שלכם. ישנן פעולות אנו מבצעים יחד עם הטלפון במהלך נהיגה אך אסור שהן יתבצעו כאשר הטלפון מונח על הרגליים שלנו או נאחז ביד שלנו משום שהדבר מסיח את דעתנו ומסיט אותנו ממשימת הנהיגה, ואף עלול לשים בסכנת חיים אותנו כנהגים ואת כל מי שסביבנו. על כן מעמד לרכב הינו פריט שימוש קריטי.

היכן רוכשים מעמד לטלפון שמתאים לרכב?

מעמד לרכב ניתן לרכוש בשתי דרכים עיקריות:

  1. הזמנה של מעמד לרכב אונליין: ניתן להזמין מעמד לרכב דרך האינטרנט והמשלוח יגיע לאן שנרצה וכך נחסוך הליכה לחנות עצמה
  2. קנייה בחנות ייעודית: קיימות חנויות שמוכרות מעמד לרכב ואם נגיע אליהן פיזית נוכל להתרשם ממגוון מעמדי רכב לסמארטפון ולהחליט על הטוב ביותר עבורנו.

יתרונות של מעמד לרכב

למעמד ברכב יש מספר יתרונות.

  1. הופך את הנהיגה לזהירה יותר. בזכות מחזיק לטלפוןהנהיגה זהירה יותר משום שהטלפון מקובע במקום ייעודי ולא מטייל בין הידיים שלכם לרגליים ולא מסיח את דעתכם או עלות להחליק במהלך הנסיעה
  2. מאפשר לצפות בנוחות באפליקציות ניווט. היום קשה לעצמנו לדמיין דרכי הגעה למקומות שאינן ווייז ובזכות מעמד הרכב הטלפון נמצא בתוך שדה הראייה ומאפשר לכם לצפות באפליקציית ניווט ותוך כדי כך להמשיך להיות מרוכזים בכביש.
  3. מוצר זול, איכותי ואמין. מעמד לרכב הינו מוצר זול ופשוט, והיתרון הגדול בו שהוא נשאר שימושי לאורך זמן: לעיתים אפילו לאורך שנים.

מה הקשר בין מעמד לרכב וצמצום תאונות דרכים

מחקרים רבים מראים שהגורם מספר אחת לתאונות דרכים הוא השימוש בטלפון הנייד. מעמד לרכב מונע את השימוש הישיר בטלפון הנייד משום שאינכם צריכים להחזיק אותו בידכם והוא נמצא כחלק משדה הראיה הרחב ומקובע למכשיר חיצוני. כך אתם תורמים לצמצום תאונות הדרכים בישראל ובעולם.

לסיכום

מעמד איכותי המקבע את הטלפון לרכב באופן בו לא תצטרכו להחזיק אותו ביד ולהסתכן בגרימת תאונת דרכים יציל אתכם.
רכשו מעמד איכותי עם אחריות כדי לשמור על הביטחון של בני משפחתכם ושלכם הנהגים

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי