רינג לייט – המוצר הפופולרי ביותר לצילום ברשת החברתית

רינג AL36 1

רינג לייט הוא המוצר הנלווה לטלפון נייד, פופולרי ביותר בעיקר בקרב אושיות רשת ואנשים שרוצים להוציא תוכן איכותי בטיק טוק או באינסטגרם. באמצעות רינג לייט המצלמה של הסמארטפון שלכם הופכת למצלמה מקצועית לכל דבר ומאפשרת לכם להתבלט ולעשות בו שימוש מקצועי. אז אם חשובה לכם איכות הצילום ואתם מעוניינים שהתמונות והסרטונים שאתם מצלמים יהיו איכותיים אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר הבא הכולל סקירה קצרה על רינג לייט.

אז מה זה רינג לייט?

כפי שאולי ניתן להבין "רינג לייט" היא טבעת תאורה שתוכננה במיוחד לשדרוג איכות הצילום בטלפון הסלולרי. בדרך כלל מצלמות בטלפונים סלולריים הן באיכות נמוכה יותר מאשר מצלמות מקצועיות, וסובלות מבעיות שונות כגון תאורה ברמה נמוכה. רינג לייט באה לפתור בדיוק את הבעיה הזו – היא מספקת תאורה איכותית שמקפיצה את התמונות שלכם בכמה רמות.

מה כולל רינג לייט?

רינג לייט כולל טבעת תאורה המכילה גופי לד, מתקן המקבע את הטלפון בכל זווית באמצעות חצובה לטלפון שמאפשרת להציב אותו גבוה ולצלם ללא יד מפעילה או באמצעות שלט רחוק.

מהם השימושים אליהם מתאימה רינג לייט?

כאשר מדברים על רינג לייט, לרוב האנשים יקפצו לראש משפיעני רשת בטיק טוק או אינסטגרם. ובאמת, בדרך כלל אותם אושיות רשת באמת משתמשים בציוד כזה, שהוא פחות או יותר ציוד חובה אם רוצים להוציא תוצר איכותי מהטלפון הסלולרי. עם זאת, השימוש ברינג לייט ממש לא מסתכם ברשתות החברתיות; למעשה, מדובר במוצר שימושי במיוחד במקצועות רבים ששמים דגש על נראות וצילום בעת העבודה. כך למשל, בעלי מקצוע המעוניינים לצלם את עצמם בזמן העבודה או את התוצר שלהם משתמשים ברינג לייט כדי להגביר את איכות התמונות והסרטונים כמו: מקעקעים, טבחים מקצועיים, מעצבי שיער, מאפרים, קוסמטיקאיות ועוד.
למעשה, כל מי שחשובה לו איכות הצילום מומלץ להצטייד ברינג לייט.

מהם סוגי הרינג לייט הקיימים?

ניתן לחלק את הרינג לייט לפי הפיצ'רים הנלווים שהם כוללים. כך למשל, בחלק מהרינגים יש חצובה לטלפון, שמאפשרת למקם את הטלפון גבוה
שלט לתאורה אלחוטי חיבור לסמארטפון רינגים עם צבעים, רינגים עם אופציה לכיוון עוצמת התאורה.
ואפילו רינגים בצורות כמו: לב, אוזנים ושלל עיצובים וצורות.

כך תבחרו את הרינג לייט המתאים לכם

בבחירת הרינג לייט יש לשים לב למספר דברים:

קוטר הטבעת

ישנן טבעות בגדלים שונים ככל שהקוטר גדול יותר כך התמונה מוארת יותר ומפורטת יותר (מה שלעיתים מתאים ולעיתים לא).

גוון התאורה

הגוון יכול להיות בכל מיני צבעים: לבן, צהוב, צבעוני ועוד.

עוצמת התאורה

בחלק מהרינגים ישנה אופציה לוויסות עוצמת התאורה, זה יכול לעזור במקרה ורוצים תאורה טובה על אוביקטים ומצד שני לא לסנוור

הפיצ'רים הנלווים

המוצרים הנלווים חשובים. כמו למשל: הרגליים של הרינג לייט צריכים להיות חזקים ויציבים, מעמד איכותי לטלפון הסלולרי כדי שלא יפול וינזק רצוי לערוך ניסוי טרם הקניה, שלט אלחוטי לטלפון מאוד שימושי ומומלץ לרכוש רינג לייט הכולל או בתוספת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי
מאמרים שיכולים לעניין אותך