חנות טלפונים הוד השרון

חנות לתיקון טלפונים בהוד השרון

הטלפון לא מגיב? שברתם את מסך המגע והוא לא עובד? הפיתרון הטוב ביותר לתיקון הוא שליחת הטלפון למעבדת טלפונים ייחודית. כך תוכלו לצמצם נזקים ולהשיב את הטלפון לתפקוד במהירות ובהצלחה.

איפה ניתן לתקן את הטלפון?

חנות הטלפונים סלולארי לי הממוקמת בהוד השרון והיא מעבדה סלולרית לתיקון טלפונים. צוות המעבדה הינו מקצועי ואמין ובעיקר מנוסה בשלל תקלות. אנו מקפידים להתעדכן בכל הקשור לטכנולוגיה החדשה בשוק ולהתאים את עבודתנו בהתאם בכדי להצליח לתקן כל בעיה מכל סוג במכשירי הטלפון של לקוחותינו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

אלו תקלות סלולארי לי מתקנת?

סלולארי לי מנוסה בתקלות כמו תיקון מסך במגוון מכשירים שונים ומגוונים כמו מסך אייפון, מסכי סמסונג, שיאומי, LG, ואף מסכים לאייפדים. בנוסף, סלולארי לי תתקן עבורכם שברים שנעשו בגב האחורי של הטלפון באמצעות מכונת ליזר משוכללת להחלפת גם האייפון.

תקלה נוספת שבאמצעות סלולאר לי ניתן לתקן היא החלפת שקע טעינה. במידה ושקע הטעינה במכשיר שלכם תקול או מטעין לסרוגין, תכלו בקלות ובמהירות להחליפו על ידי אנשי המקצוע שלנו. החלפת שקע טעינה תוכל להתבצע במכשירים כמו אייפון, סמסונג, וואן פלוס, שיאומי, ולטאבלטים ואייפדים.

מה באשר לתקלה בסוללה של המכשיר?

אם הבטריה שלכם תקולה או נגמרת מהר יותר מהצפוי, דעו כי באפשרות צוות הטכנאים של סלולארי לי להחליף את סוללת הבטריה כך שתוכל להחזיק זמן רב יותר. כך למשל, ניתן להחליף את הסלולה במכשיר האייפון, סמסונג, שיאומי, וואווי, וואן פלוס

מה עושים במקרה ונשברה או התקלקלה עדשת המצלמה?

גם לבעיה זו יש לנו פתרון בשבילכם! אם עדשת המצלמה שלכם סדוקה או שבורה, תוכלו בקלות להחליף אותה אצל סלולארי לי. צוות המומחים שלנו ידאג להתקין לכם עדשה חדשה במקום התקולה כך שאיכות ותפקוד המצלמה תפיק לכם את התמונה הזהה לאיכות התמונה לפני השבירה. שימו לב כי באפשרותנו לתקן את עדשת המצלמה רק עבור טלפונים מסוג סמסונג ואייפונים.

מה קורה במקרה של אובדן נתונים מהטלפון?

במקרה של שבירת הטלפון עד מצב של חוסר יכולת תיקון או שימוש, סלולארי לי יוכלו לוודא כי כל המידע והנתונים שנמצאים בטלפון יגובו וישוחזרו עבורכם. כך תוכלו להשתמש בנתונים שאספתם עד כה ולהשתמש בה בטלפון הבא שלכם.
תלוי בדגם המכשיר ובנזק – ניתן הסבר מפורט בחנות במקרים מהסוג הזה
גם אם המכשיר לא נדלק – אנחנו נצליח להחיות אותו עבורכם

לסיכום:

בסלולארי לי תוכלו לסמוך על מעבדה מקצועית ואמינה שתדאג להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר עבור תיקון הטלפונים שלכם. כך תוכלו לתקן כל בעיה שקרתה במכשיר הטלפון שלכם ולאפשר המשך שימוש במכשיר לאורך זמן ובראש שקט

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי
מאמרים שיכולים לעניין אותך