מעבדה לתיקון אייפון

מעבדה לתיקון אייפון

החבר הכי טוב של האדם הוא הטלפון שלו. לאנשים רבים בישראל היום יש אייפון והם תלויים בו כמעט בכל דבר שיעשו. אנו משתמשים בטלפון כדי לנווט, כדי לצלם וכדי לתקשר עם החברים, בני הזוג, העבודה והמשפחה. לכן, כאשר האייפון מתקלקל צריך לבחור מעבדת תיקונים הטובה ביותר עבור הסמארטפון שלכם. בדיוק בשביל זה כתבנו את הדברים שחשוב שתדעו על מעבדות לתיקון אייפון.

למה צריך להכיר מעבדה לתיקון אייפון?

האייפון אינו מכשירי הטלפון הישן שהיה פעם אצל סבתא המכשירים היום עדינים יותר ויכולים להתקלקל בקלות.
לכן, למקרים בהם הטלפון נפל ופוגש את הרצפה, או פתאום הפסיק לעבוד, קיימות מעבדות ברחבי הארץ לתיקון אייפונים וכדאי להכיר מקום שמתקן את האייפון בצורה איכותית וזמין לשירותכם וכך לעולם לא תתקעו ללא הסמארטפון שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

אילו דברים אפשר לתקן במעבדה?

באייפון יכולות להיות תקלות שונות ומגוונות כמו:
החלפת סוללה – לעיתים נחלשת הסוללה ויש להחליפה. במידה ולא תחליפו את הסוללה התקולה המכשירי שלכם לא יחזיק יום שלם אלא שעות ספורות.
החלפת מסך – כשנופל האייפון על הרצפה הוא עלול להיסדק ולעיתים גם לגרום לנזק פנימי מעוצמת הנפילה, מעבדה טובה יכולה להציל לכם יום עבודה ולתקן באופן מיידי את המסך השבור.
חדירת מים וקורוזיה – נזק נוסף שיכול לקרות ומעבדה לתיקון אייפון תפתור לכם הוא קורוזיה.
כאשר חודרים מים לתוך הטלפון, גם אם המכשירים בעלי תקן לעמידות מים ואבק.
תיקון זה רגיש יותר ולא תמיד יספיק להכניס את האייפון לאורז, ומעבדה טובה תתקן ותחיה את המכשיר שלכם עם כל התוכן הרגיש והחשוב.
תקלות שמע – בעיות כמו רמקול צורם, אפרכסת סתומה מלכלוך האוזניים וניקוי מיקרופונים או החלפתם גם לתקלות אלו ניתן למצוא פתרון במעבדת סלולר.

מהי התקלה הנפוצה ביותר שפותרים במעבדה?

התקלה הנפוצה ביותר היום אליה מגיעים הכי הרבה למעבדות היא מסך תקול או שבור.
לרוב האייפונים החדשים אין כפתורים, והם פועלים בעיקר על לחיצות במסך המגע, ולכן כל הרס של המסך ישבית לכם את המכשיר היקר ואהוב.
ברגע שנפגעת מערכת המגע של האייפון, האייפון מושבת, ויש צורך ללכת למעבדה שתתקן את התקלה ותחזיר את האייפון שלכם לקדמותו.

כמה זמן לוקח להחליף מסך באייפון?

זמן תיקון מסך של אייפון יכול לקחת בין 20 דקות לשעה.
ואם התיקון מורכב יותר ויש צורך להחליף עוד רכיבים הקשורים לתקלה על גבי לוח האם של המכשיר (המוח שלו) התיקון יכול להתארך גם ל 24 שעות, הדבר תלוי במעבדה אליה לקחתם את מכשירכם ובמורכבות התיקון, זמינות החלקים.

תיקון נוסף ונפוץ - ניקוי קורוזיה באייפון

אם נרטב לכם הטלפון או שנפל לתוך מקור המים, פנו אל מעבדת לתיקון אייפון בהקדם האפשרי!
ישנם מקרים בהם האייפון ישבוק חיים ולא יעבוד ויהיו מקרים שימשיך לתפקד לעוד מספר ימים אך ישבוק בהמשך או שפשוט יעבוד כרגיל… תלוי בחומרת המצב ובכמות הנוזלים שחדרה.
המים יוצרים קורוזיה מסביב לרכיבים אלקטרוניים ומגבשים עד להיווצרות קצרים שיכולים להרוס את המכשיר ואף לאובדן המכשיר והנתונים השמורים עליו.
במעבדה יפרקו לכם את האייפון לגורמים, ינקו כל חלק בתמיסה מיוחדת שמורידה את הקורוזיה, ייבשו את המכשיר ויחזירו את חלקיו אחד אחד למקומו.
תיקון מסוג זה לא יכול להיעשות עצמאית על ידי אדם פרטי בביתו, זאת משום וצריך חומרים וכלי עבודה יעודיים לתיקון מורכב מסוג זה ופגיעה בחלק קטן בלוח המכשיר יכול לגרום לנזק נוסף.
תיקון מסוג זה לוקח זמן רב משאר התיקונים וזאת מכיוון וצריך לתת לחומרים להתייבש בין שלב לשלב ולבצע בדיקות בנפרד לכל רכיב על מנת לקבוע את המשך תקינותו
רק לאחר בדיקה מקיפה וממושכת המכשיר האהוב יחזור אליכם במהרה ובצורה תקינה.

למה חשוב ללכת למעבדת תיקונים מהימנה?

מכשיר האייפון הינו אקסקלוסיבי, ויש להחליף רכיב תקול ברכיבים שמותאמים אך ורק לאייפון.
אם תלכו למעבדת תיקונים שאינה מומחית בתחום כדי לחסוך בכסף, תמצאו את עצמכם מוציאים יותר בעתיד. מעבדות לתיקונים ש"מחפפות" יכולות לגרום לנזק במכשיר שלכם שככל הנראה תצטרכו לחזור על התהליך במעבדת תיקונים מקצועית.
כדי לדעת אם המעבדה מקצועית, חפשו המלצות עליה, קראו עליה באינטרנט, ותשאלו לקוחות נוספים שהשתמשו בשירותי המעבדה שעליה אתם בודקים (אם אתם רואים שיש חברים משותפים שהיו במעבדה).
כשאתם הולכים אל המעבדה שימו לב שהטכנאי שואל אתכם את השאלות על התקלה. במידה והוא לא שואל שאלות ורק מתמחר לכם את התיקון, כדאי שתידלק אצלכם נורה אדומה.
זכרו! תיקון טלפון טוב יכול להיעשות במהרה תוך 24 שעות או גג שבוע ימים, תשכחו שהאייפון שלכם שבק חיים.
אך, כדי שזה יקרה עליכם לבחור במעבדה לתיקוני אייפון שתבצע את עבודה כמו שצריך. בנוסף, אל תתעצלו ותמרחו את זמן ההגעה למעבדה, בתיקוני מים גם לזמן יש השפעה גדולה על גורל המכשיר.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי
מאמרים שיכולים לעניין אותך