החלפת מסך אייפון 8

מסך אייפון 8 שחור

נשבר לכם מסך אייפון 8 ואתם לא מעוניינים לקנות חדש? יש לנו פיתרון מצוין בשבילכם. כיום ניתן להחליף את מסך מכשיר האייפון באמצעות מעבדה לטלפונים סלולריים בקלות ובמהירות.

מה הסכנות הכרוכות בהחלפת מסך אייפון 8?

החלפת מסך האייפון היא בעיה נפוצה במכשירים סלולרים מסוג אייפון ובמכשירים ניידים בכלל. הסכנה בהחלפת המסך היא שקשה לדעת האם הותקן מסך חליפי איכותי או מקורי ולכן חשוב מאוד להחליף את מסך האייפון במעבדה אמינה ובעלת המלצות רבות. כמו כן, חשוב לשים לב למחיר שדורשים המתקינים ולוודא כי אינו חורג מהמקובל בשוק.

כמה זמן אמורה לקחת החלפת המסך?

בעבר החלפת מסך מקורי של אייפון 8 לקחה לפחות 5 ימי עסקים.
היום, במעבדות רבות להחלפת מסכי טלפונים סלולריים ניתן להתקן את מסך האייפון תוך שעות ספורות. זאת בהנחה כי אותן מעבדות עובדות עם חלקים מקוריים של אייפון 8 ומוסמכות על ידיה לתיקון חלקים כאלו.

למה חשוב להחליף למסך מקורי?

המסכים של מכשירי האייפון מיוצרים על ידי חברת אפל לצורך קבלת ביצועים מושלמים. למסך עצמו יש השפעה ישירה על ביצועי המכשיר ועל היכולת שלו לשמור על איכות ביצועים טובה ואמינה לאורך זמן רב. חשוב לשים לב שהתקנת מסך לא מקורי של אפל עלולה לבטל את אחריות היצרן.
בנוסף, במסכים לא מקוריים קשה מאוד להגיע לאטימות מלאה והאייפון עלול להיחשף לנזקי נוזלים כמו קורוזיה ברכיבים העדינים שנמצאים בתוכו. יתרה מכך, איכות המסך משפיעה על יכולות חשובות באייפון כגון זיהוי פנים (Face ID) ותצוגת True Tone שעלולים לא לעבוד כראוי במסך שאינו מקורי מ-Apple.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

כיצד ניתן לשמור על המכשיר לאחר החלפת המסך?

מומלץ מאוד לרכוש לאחר החלפת המסך מגן מסך טוב עבור אייפון 8. קיימות אפשרויות רבות בשוק ומומלץ לבחור מגן שיתאים למכשירכם ולאופן שבו אתם משתמשים בו. מומלץ בעת הבחירה להתמקד בחומר ממנו עשוי מגן המסך ובסוג הכיסוי. בכך תוכלו לוודא שהמסך החדש שלכם יישמר גם במקרה של נפילה או פגיעה.

לסיכום:

מומלץ להחליף את המסך של אייפון 8 במסך מקורי שיוכל לשמור על תפקוד האייפון לאורך זמן. כמו כן, מומלץ מאוד לבצע את ההחלפה במעבדה מקצועית ואמינה שתוודא כי המסך החדש עומד בסטנדרטים ויישמר בעתיד. כדי לוודא זאת מומלץ לרכוש מגן מסך שישמש להגנה נוספת עבור המסך החדש שזה עתה הוחלף.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי