תיקון מסך אייפון

מעבדה לתיקון אייפון

מכשיר האייפון כבר לא עובד באמצעות כפתורים אלא באמצעות מסך מגע בעיקר. ולכן, כאשר נהרס מסך האייפון בלתי אפשרי להשתמש במכשיר הסלולרי שלנו. מאחר ואייפון מקולקל הוא לא דבר חריג, כדאי להכיר את הבעיה וכיצד מתמודדים איתה. בדיוק בשביל זה איגדנו עבורכם את כל המידע שכל אחד שמשתמש באייפון חייב לדעת.

הבעיה הנפוצה ביותר - מסך שבור

למסך האייפון מסך פנימי ומסך חיצוני. בדרך כלל, כשנופל מכשיר האייפון על הרצפה נשבר המסך החיצוני ולא הפנימי. אך, זהו רק עניין של זמן ולעיתים קרובות שבירת המסך החיצוני תוביל לשבירת המסך הפנימי. לכן, גם אם המסך הפנימי עדיין לא נשבר, ממש לא רצוי להישאר עם המכשיר שבור, אלא למהר וללכת למעבדה שתבצע תיקון מסך אייפון.
שימו לב שמכשיר האייפון הוא מכשיר מאד רגיש וישנם עוד חלקים פנימיים רגישים העוברים בתהליך הרכבת מסך חדש, שמרו עליו כמו שצריך כדי למנוע שבירה נוספת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

בעיה במגע האייפון

בעיה נוספת נפוצה בקרב משתמשי האייפון היא שהמסך נראה תקין, אך המגע לא עובד. במקרים אלו כמובן שלא צריך ישר להחליף מסך אלא לבצע בדיקה או איפוס למכשיר על ידי הלחצנים החיצוניים שלו ובמידה ופתרון זה לא עוזר ככל הנראה לתקן ולהחליף את מסך האייפון. ברגע שמסך המגע מפסיק לפעול, לא תוכלו להשתמש במכשיר מבלי שתקפצו למעבדה המתמחה בתיקון אייפון.

המסך נעשה שחור או עם פסים ירוקים/ מהבהב

לעיתים המגע עובד, המכשיר לא נשבר אך המסך פשוט נעשה שחור או לבן או התצוגה הפנימית מקבלת זעזוע חזק ולא מתפקדת במקרה זה תיקון מסך אייפון הכרחי.

כמה זמן לוקח לתקן מסך אייפון?

בדרך כלל תיקון מסך אייפון ייקח בין עשרים דקות לשעה כמובן שזמן התיקון תלוי בהרבה משתנים כמו עומס במעבדה, בדיקה מקיפה למכשיר לאחר ההחלפה, האם רכיבי התיקון זמינים ועוד משתנים נוספים. אם אתם צריכים את המכשיר בדחיפות, כמובן שתוכלו לומר זאת לטכנאי המעבדה ולראות מהי תגובתו. במקרים רבים ינסו להתחשב.
הזמנים השתנו וכמובן שזהו זמן קצר מאד לתיקון לכן, תוכלו לשים את האייפון במעבדה שמתמחה בתיקוני מסך, לקפוץ לסופר או לסידורים אחרים ולחזור לאסוף מבלי שהדבר גזל יותר מדי זמן ביומכם.

עלות תיקון מסך אייפון

כמובן שטווח תיקון המסכים משתנה מאד. הדבר תלוי בסוג המכשיר, בסוג המסך החלופי אותו המעבדה מחזיקה, האם שברתם את שני המסכים (החיצוני והפנימי – בעיקר באייפדים) ועוד. הטווח נע בין 150 שקלים ל-1000 שקלים.
שימו לב שאם נשבר לכם מסך האייפון פעמים רבות, אתם צריכים למגן את המסך בצורה יעילה יותר כמו: מגן מסיבי ומגני מסך זכוכית או סיליקון. אז כבר תחשבו על זה בעת תיקון המסך, שימו על המכשיר מדבקה ותקנו מגן איכותי. כל מעבדה לתיקון אייפון יכולה להמליץ לכם על מוצרים שיגנו על הטלפון שלכם בצורה טובה. גם אם זאת נראית הוצאה, ההוצאה היא אחת בניגוד להוצאה על תיקוני מסך, שיקרו שוב במידה ולא תגנו על מכשירכם האהוב.

למה צריך לשים לב?

אל תחפשו את המעבדה הזולה ביותר, או תיקון שיעשה במעבדה חלקית (לדוגמה יחליף רק את החלק השבור, או להזמין מסך מאייבי ולהרכיב בחנות). השקיעו בתיקון את הסכום שהוא אמור לעלות, בדקו האם המסך ששמים לכם מקורי או תחליפי באיכות טובה.
תיקון שיתבצע בצורה לא טובה יגרום לבעיות עתידיות במכשיר האייפון, והחיסכון על התיקון עכשיו, יוביל להוצאה עתידית שיכולתם למנוע מראש מבלי להתאמץ בכלל.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי