החלפת גב לאייפון 11

החלפת גב אחורי אייפון 11 PRO
מאז פרץ מכשיר האייפון של חברת apple לחיינו, הוא הולך ונפוץ בקרב בעלי המכשירים הסלולריים. המכשיר נחשב לאמין, איכותי, ובעל מגוון רחב מאוד של יכולות. אחת לזמן מה, מפתחת חברת apple דגמי אייפון חדשים. במאמר זה נסקור את הדגם אייפון 11, נתמקד בתהליך החלפת גב לאייפון 11, נייעץ לכם כיצד לשמור על שלמותו של המכשיר לאורך זמן.

אייפון 11

גב אייפון 11

ראשיתו של מכשיר האייפון אי שם בשנת 2007. מאז האבולוציה של נראות המכשיר הסלולרי השתנתה, המכשירים החדשים של אפל (החל מאייפון 8 ועד לאייפון החדש ביותר כרגע) רוב המכשיר עשוי מזכוכית המעבר הזה לזכוכיות מאפשר אטימה טובה יותר של המכשיר הסלולרי ואף אסתטיקה ומראה חדשני.

אייפון 11 הוכרז בשנת 2019 והביקורות ברחבי העולם היו נלהבות במיוחד.
בין היתרונות הבולטים נמנו:

  1. מכשיר זול בסדרת האייפון לאותה שנה
  2. מערך צילום משודרג יותר מהדגם הקודם אייפון xr ובייחוד היכולת לצלם תמונה רחבה מהרגיל.
  3. צבעים קיציים ואופנתיים יותר.

זהירות – שביר

גב אייפון 11

אחד היתרונות של מכשיר האייפון הוא היותו מכשיר קל וקומפקטי – משקלו של אייפון 11, לדוגמה, הוא פחות מ-200 גרם.
גם הוא יחסית שביר. לא אחת, אחד מחלקיו של האייפון נסדק או נשבר. במקרים כאלו נצטרך ללכת למעבדה מיוחדת שנוכל לסמוך על עובדיה שידעו לתקן את המכשיר בצורה איכותית ומקצועית.

היכן מחליפים גב לאייפון 11?

כאשר גב המכשיר – או הפאנל האחורי, במילים אחרות נסדק או נשבר, נלך למעבדה מקצועית.
יש לדעת כי חברת apple אינה מספקת חלקי חילוף מקוריים לכל המעוניין, אלא היא מעניקה הרשאות ומסמיכה מעבדות במיוחד לכך. לכן, וודאו כי המעבדה אליה אתם הולכים יודעת לספק את השירות הרצוי
אפל לא מוכרת חלקי חילוף או זכוכיות אחוריות, במעבדה רשמית יחליפו לכם את כל המכלול – גב אחורי הכולל את המסגרת ועוד חלקים פנימיים, והעלות תהיה בהתאם.

מחיר החלפת גב לאייפון 11:

בעת החלפת גב לאייפון 11, כמובן שעלינו לבדוק שמחיר העבודה תואם את טווח מחירי השוק. כאשר מדובר בחלק חילוף איכותי, מחיר החלפת גב לאייפון 11 נע לרוב בין 200 ל-600 שקלים.
החלפה לחלק חילוף שאינו מקורי או ללא לוגו (גב חלק) עשויה להפחית אתה המחיר, אך אל תסתנוורו – יש מחיר לחלקים שאינם מקוריים, גם אם הוא לא יוצא מיידית מהארנק שלכם.

משך זמן החלפת גב לאייפון 11

כמה זמן

החלפת גב לאייפון 11 היא פעולה מורכבת ומסובכת, לא כל טכנאי יבצע את התיקון.
טכנאי מקצועי המכיר היטב את העבודה, אמור להשלים את התיקון בערך ביום עבודה.
כדי להחליף גב אחורי אפשר לבחור בכמה אופציות לתיקון המכשיר:
– הסרת הפאנל השבור על ידי מכונת ליזר מיוחדת
– חימום הגב האחורי על ידי פן מיוחד (בלאוור) בחום גבוהה.
ישנם יתרונות וחסרונות לכל שיטה , בחימום למשל, ישנם דברים שיכולים להיהרס כמו: מצלמות, רכיבי קליטה, התוכן שלכם בסכנה כי לא מוציאים את הלוח אם של המכשיר, מיקרופונים ובעיות קליטה.
במכונת ליזר הסיכונים הם בעיקר קוסמטיים מכיוון ומפרקים את החלקים החשובים מהמכשיר לפני הפעולה במכונה, ומרכיבים לאחר התיקון מחדש.

לאחר התיקון תקבלו מכשיר תקין, בדיוק כמו שהיה בעת הקנייה המקורית.

טיפ לגולש

טיפ לשמירה על האייפון

אנו רוצים לדאוג לכך שמראש לא תצטרכו להגיע למצב של תיקון המכשיר, ולכן נעלה כאן הצעה חשובה: אל תחסכו כאשר מדובר על שמירת חיי המכשיר. לרבים מאיתנו ישנה נטייה לחסוך ככל האפשר, לבצע תיקונים במחירים זולים ולהיעזר במעבדות המציעות מחירים נמוכים במיוחד.
אך התנהלות כזו עלולה לפגוע באורך החיים ובתקינות מכשיר האייפון שלכם, כך שבסופו של דבר תוציאו יותר כסף על תיקונים וטיפולים.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי