החלפת מסך אייפון 12

מסך אייפון 12
הטלפונים הניידים של היום הם לא כמו הטלפונים הישנים פעם, פעם נפילה על הרצפה לא הדאיגה במיוחד, היום כל נפילה קטנה של האייפון על הרצפה, גם כאשר הוא עם מגן יכולה לסדוק את המסך ואף לשבור אותו לחלוטין. מסיבה זו החלפת מסך היא אולי התיקון הנפוץ ביותר לאייפונים. מה חשוב לדעת על החלפת מסך אייפון 12 וכמה זה צפוי לעלות?

תיקון מסך אייפון 12

מבין כל התיקונים לאייפונים ואייפון 12 בפרט, כנראה שהחלפת מסך הוא התיקון הנפוץ ביותר ואחריו החלפת החלק האחורי (פנל זכוכית).

למרות זהירות רבה שנוקטים משתמשי אייפון ורכישת מגנים, נראה שאין שום ערובה לכך שהמסך ישאר שלם אם הוא נופל לנו מהיד.

בבואנו להחליף מסך לאייפון, חשוב לדעת שמסך אייפון מורכב למעשה משני רכיבים:

  • מסך המגע, שהוא הזכוכית הפנימית שקוראת את הנגיעות שלנו במסך ומתרגמת אותן לפעולות
  • מסך ה-LCD עליו מוצגת התמונה

בדרך מה שנשבר הוא מסך המגע, אך ברוב חוכמתה חברת אפל באייפונים החדשים כולל אייפון 12 חיברה את שני המסכים כך שלא ניתן להחליף מסך אחד בלבד אלא יש להחליף את שניהם, מה שמייקר באופן משמעותי את התיקון.

סוג המסך אליו מחליפים

כשתפתחו גוגל ותחפשו החלפת מסך לאייפון שלכם ככל הנראה תראו פערי מחירים משמעותיים בין עסק לעסק. הסיבה המרכזית היא בדרך כלל סוג ואיכות המסך בו משתמשים. קיימים מספר סוגי מסכים שמעבדות עושות בהן שימוש להחלפת מסך לאייפון:

  • מסכי אייפון מקוריים. שימו לב שמסכים אלו ניתן להשיג אך ורק דרך המעבדות של אפל. אפל לא מספקת למעבדות פרטיות מסכים מקוריים, ואם אתם רואים מעבדה פרטית שטוענת שמשתמשת במסך מקורי, היא ככל הנראה מתכוונת למסך מקורי מפירוק
  • מסך סיני. מסכים של חברות סיניות זולות. מסכים אלו עשויים לייצר לא מעט בעיות וההמלצה שלנו היא להימנע למרות שבקטגוריה זו ישנם כמה רמות לאיכות המסכים הסינים
  • מסכים מפורקים או מחודשים. מסכים שפורקו מאייפונים או מסכים שחודשו.

כיצד נבדיל בין מסך תואם איכותי לבין מסך באיכות נמוכה?

בדרך כלל מה שמשקף לנו את איכותו של המסך הוא המחיר. אם אתם רואים מחיר נמוך מאוד הסיבה נעוצה ככל הנראה באיכותו של המסך, וכנראה יהיה מדובר במסך סיני פשוט וזול.

החלפת מסך אייפון 12 – כמה זה צפוי לעלות לנו?

מחיר החלפת מסך אייפון 12 צפוי לעלות בין 625 ל1200 ש"ח, כאשר ההסבר לפערים נעוץ בדרך כלל בסוג המסך בו נעשה שימוש, כאשר המסכים היקרים הם מסכים מקוריים במעבדות של אפל או מעבדה פרטית והמסכים הזולים הם חיקויים מסין או מסכים מפורקים או מחודשים.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי