החלפת מסך לאייפון 13

מסך אייפון 13 פרו
חלקנו הרגיש על בשרו את המקרה הבא - אנו מחזיקים את האייפון ביד, עושים תנועה לא נכונה והוא מחליק בין הידיים נופל על הרצפה והמסך מתנפץ. זה הרגע בו אנחנו בחרדה ובודקים מה עלות הנזק שנוצר.

הטלפונים הסלולריים החדישים הם עדינים, ובפרט כאשר הרכיב העדין ביותר הוא המסך. לכן אין פלא שהתיקון הנפוץ ביותר לאייפונים הוא החלפת מסך. מה חשוב לדעת על החלפת מסך לאייפון 13 וכמה זה צפוי לעלות?

מסכי אייפון דו שכבתיים

מה שחשוב לדעת על מסך אייפון הוא שלמעשה מדובר במסך דו שכבתי. השכבה הראשונה היא מסך זכוכית שהוא למעשה מסך המגע – המסך שמתרגם את הנגיעות שלנו לפעולות של הטלפון והמסך הפנימי. השכבה הפנימית היא מסך התצוגה, שזהו מסך LCD המציג את התמונה.

לאייפונים החדשים יש גם גב אחורי העשוי מזכוכית – ובנפילה עוצמתית עשוי גם הוא להישבר בדרך כלל כאשר המסך נשבר, השכבה שנשברת היא השכבה החיצונית – מסך המגע. עם זאת, אתם תאלצו להחליף את שני המסכים מכיוון שבטלפונים החדשים (ובפרט באייפון 13) החברה שמייצרת את המסכים חיברה את שתי השכבות כך שאם צריך להחליף שכבה אחת יש להחליף גם את השנייה, מה שמייקר באופן די משמעותי את עלות ההחלפה.

תיקון מסך היום – קל יותר מפעם

בעבר כשעלתה בעיית מסך (ובעיות באופן כללי באייפונים) היה צריך לשלוח את הטלפון למעבדת אפל בחו"ל, מה שאילץ אותנו להיפרד מהטלפון לכמה ימים. החדשות הטובות הן שזה כבר לא המצב, והיום ניתן לתקן את האייפון גם בארץ וכבר באותו היום.

החלפת מסך לאייפון 13 – סוגי מסכים להחלפה

כאשר מחליפים מסך לאייפון 13 ולמעשה לכל סוג של אייפון, חשוב לשים לב מהו סוג המסך אליו מחליפים. קיימים מספר סוגי מסכים השונים מאוד באיכותם:

מסכי אייפון 13 מקוריים

מסכים אלו זמינים אך ורק במעבדות אפל הרשמיות ולא ניתן להחליף אליהן דרך מעבדות פרטיות. שימו לב שאם אתם רואים מעבדה שמפרסמת שניתן להחליף אצלה למסך אייפון מקורי, הכוונה היא כנראה למסך מפירוק שזוהי אופציה טובה.

מסך מפורק או מחודש

מסך שפורק מאייפון אחר או מסך מחודש. מדובר במסכי יד שנייה והם צפויים להיות זולים יותר

חיקויים סיניים

חיקויים זולים של חברות סיניות. המחיר הוא זול וכך גם התמורה ואיכות הצבעים ומגע הטאצ׳

החלפת מסך אייפון 13 – כמה זה יעלה?

החלפת מסך לאייפון 13 צפויה לעלות בין 1,450 ל-2,000 ש"ח כולל העבודה והמסך. אפשרויות זולות מכך מעידות ככל הנראה על שימוש במסך סיני זול או מסך יד שנייה.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי