החלפת מסך אייפון xs max

מסך אייפון XS MAX

הצורך בהחלפת מסך עבור האייפון שלנו עלולה להיות בתדירות גבוהה אם אנו לא שומרים על הנייד כראוי.

יחד עם זאת, אם מדובר במקרה חד פעמי, סביר להניח שלא תמיד עדיף לרוץ ולקנות את האייפון הכי חדיש באלפי שקלים, אם נוכל למצוא חלופה טובה ובמחיר הוגן לתיקון מידיי.

בואו נפריך כמה דעות לא מדויקות על החלפת מסכים ונגלה מה באמת חשוב לדעת.

אמנם האייפון נחשב לאחד הטלפונים הכי חזקים והמהירים שיש בשוק, אבל הוא עדיין שביר ונדרשת תחזוקה כל כמה זמן כמו: ניקוי פתחי שמע, החלפת מגנים שנשברים ואפילו סוללה אם יש צורך כמובן.

לרוב, אנשים נוטים לחשוב כי החלפת מסך הוא תיקון יקר ופשוט כדאי לרכוש חדש. ברבות המקרים ההפך הוא נכון, מדובר בטריק שיווקי של היבואנים הרשמיים, ונגלה כי אין דבר רע בתיקון החלקים במידה והטכנאי המתקן מוסמך ובעל ניסיון.

איפה כדאי להחליף מסך

במידה ואתם מחפשים החלפת מסך, חשוב מאד לבדוק את המעבדה והטכנאי בו אתם מעוניינים.

לכן, יש לברר מה ההמלצות עליו, מהיכן הוא רוכש את המסכים שלו, האם יש לו ניסיון עם עבודה מול מכשירי אייפון שאנו רוצים להפקיד לתיקון או כל תיקון דומה.

כמה תעלה החלפת מסך

החלפת מסך לאייפון xs max לרוב תעלה לנו אצל היבואנים אפילו יותר מ-1500 ₪. לעומת זאת, החלפת מסך אצל טכנאי שאינו יבואן תעלה לנו בין 200-500 ₪, (למסך תחליפי)

ומסך מקורי בין 750-1000 כאשר מדובר בטכנאי מקצועי ואמין. למרות זאת, כפי שציינו עדיין חשוב לשאול את כל השאלות הרלוונטיות ולא להסתמך רק על המחיר שאנו רואים. שימו לב, כי מחיר יקר מדיי אצל טכנאי לא מבטיח החלפה תקינה ואיכותית. טכנאי מקצועי ידע כיצד לבצע החלפה בלי לפגום בדרך עוד חלקים במכשיר.

לסיכום

במידה ומכשיר האייפון שלנו נשבר, חשוב לדעת שלא כדאי לרוץ ישר לרכוש מכשיר חדש באלפי שקלים. מכשירי האייפון מסדרת 10 ומעלה, הם מכשירים נהדרים ואיכותיים ולכן אם נבחר נכון, נוכל להחליף מסך איכותי במחיר משתלם ולמשוך עם האייפון שלנו עוד הכרזה של אייפון חדש

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי