החלפת מסך אייפון xs

מסך לא מקורי לאייפון XS

אחת התקלות הנפוצות באייפונים וסמרטפונים באופן כללי היא שבירה של המסך. מסכי אייפון איכותיים, וכל נפילה קטנה לרצפה יכולה לסדוק ולשבור את המסך אפילו כשאתם מקפידים לשים תמיד מגן. לפני שרצים למעבדה כדי לתקן את המסך, חשוב לוודא מספר דברים אודות המעבדה ולבדוק את איכות התיקון לאחר שהטלפון חוזר לידיכם.

החלפת מסך אייפון xs – עלות מסך והאופציות בשוק

מחיר החלפת מסך אייפון xs מתחיל בכ-200 ש”ח אבל יש לזה קאץ’: בדרך כלל בטווח המחירים הזה לא תקבלו מסך מקורי. חשוב מאוד לבדוק מה מקור המסך החדש שתקבלו ומה טיבו – בעוד החלפה איכותית של מסך חדש ומקורי יעלה כ 500 ש״ח.

החלפות איכותיות פחות יתבצעו עם מסכים שמייצרות חברות סיניות לא מוכרות שגם יספקו את העבודה.

החלפת מסך אייפון xs במעבדה פרטית

אחד הלבטים שעומדים בפניהם אנשים שמסך הטלפון שלהם נשבר הוא אם לתקן אותו דרך היבואן או דרך מעבדה פרטית. תיקון דרך היבואן יצריך אתכם במקרים רבים לשלח את הטלפון רחוק, מה שמעכב את התיקון שלו. לכן הבחירה המועדפת על רבים היא החלפת מסך אייפון xs במעבדה פרטית.

הכי חשוב לבחור מעבדה שאתם סומכים על הביצועים שלה. נציין כאן ששברי מסך לא נכללים תחת אחריות יבואן, כך שגם מבחינת מחיר אין ממש עדיפות ליבואן לעומת מעבדה פרטית.

החלפת מסך לאייפון – כמה יעלה?

מחיר החלפת מסך לאייפון תלוי מאוד בדגם שלכם. באופן כללי כלל האצבע הוא ככל שהדגם שלכם חדש ומתקדם יותר, כך התיקון צפוי לעלות יותר.

הרציונל הוא שהחלפת מסך דורשת מסך חדש, ואלו יקרים יותר כאשר מדובר בטלפונים חדשים. בנוסף המחיר מושפע מהבחירה להחליף למסך מקורי או לא מקורי וכמובן מהמעבדה שאתם בוחרים.

החדשות הטובות הן שבשנים האחרונות אנו עדים לירידת מחירים בתחום, וזאת בשל טכנולוגיות תצוגה חדשות המאפשרות הפרדה גבוהה יותר, תחרות רבה יותר בין מעבדות תיקון טלפונים סלולריים וכן התיישנות של הטלפונים.

אחריות

במידה ויש לכם אייפון, חשוב שתדעו שהחלפת מסך למסך לא מקורי פוסלת את אחריות היבואן שלכם. המשמעות היא שאם תסבלו מתקלה מכל סוג שהוא (ולא רק במסך) לא תהיה לכם אחריות מצד אפל. בכל מקרה, חשוב לוודא שהחלפת המסך מלווה באחריות מטעם המעבדה על ביצוע העבודה, כאשר משך האחריות המקובל הוא כשלושה חודשים.

מה חשוב לבדוק לאחר התיקון?

לאחר שביצעתם החלפת מסך אייפון xs או סמארטפון מכל סוג שהוא, רצוי לבדוק את הדברים הבאים:

  • תפקוד כללי של המסך: יש לבדוק שהמסך מתפקד באופן כללי כפי שהיה לפני שהמסך התקלקל או נשבר. בדקו שניתן לבצע פעולות באופן חלק ושהוא לא נתקע כל הזמן.
  • צבעים: מכיוון שמדובר במסך חדש, הצבעים צריכים להיות בהירים וחדים ואין שום סיבה שהם יראו עייפים כאילו האייפון שלכם בן כמה שנים טובות.
  • מגע בכל השטח: בדקו שמסך המגע קולט את מגע האצבע שלכם בכל שטח המסך ושאין נקודות מתות.
  • תפקודים נוספים: בדקו תכונות אחרות של הטלפון מתפקדות כראוי שכן לפעמים טכנאים פוגעים בטעות ברכיבים אחרים של הטלפון כמו זיהוי פנים או חיישן הקרבה (חיישן שתפקידו להחשיך את המסך בזמן שיחה כדי למנוע לחיצות)

את כל הבדיקות האלו יש לבצע מיד כשאתם מקבלים את הטלפון שכן אם תתעכבו תתקשו לשכנע את המעבדה שהטלפון נפגע בגללה ולא באשמתכם.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי