החלפת מסך אייפון 11 פרו

מסך לא מקורי לאייפון 11 פרו

אמנם האייפון נחשב לאחד הטלפונים המובחרים והאיכותיים ביותר בשוק, אבל גם הוא עלול להישבר או להיסדק תודות לפעולות קטנות שקורות באופן טבעי בחיי היום יום.

אבל, אם כבר הגענו למצב שקרתה תאונה והמסך של האייפון שלנו נסדק, מגיעה תמיד השאלה האמיתית, להחליף או לקנות חדש? אז הגיע הזמן לענות עליה אחת ולתמיד כדיי שנדע מה לעשות.

אייפון, מכל סוג, לרוב עולה לא מעט כסף בזמן רכישתו.

נוכל לראות שגם החלפת מסך אצל היבואנים הרשמיים של אפל בארץ יכולה לעלות כמעט חצי מהסכום ששילמנו עבור האייפון עצמו. רבים יבחרו לשלם את הסכום בכל זאת על מנת לא לפגוע באייפון, או פשוט יוציאו כסף על האייפון הכי חדש, כמו שאפל היו רוצים שתעשו. אבל חשוב לדעת שלא תמיד מדובר בהשקעה כדאית, במיוחד כשאנו מדברים על תיקון אייפון מהשנים האחרונות.

למה לא להחליף מכשיר

נצא מנקודת הנחה שהאייפון שלכם הוא יחסית חדש, משמע אייפון 10 ומעלה. מדובר במכשירים דיי חדשים הכוללים פונקציות חדישות כמו זיהוי פנים ומסך רגיש למגע, שסביר כי פועלים באופן תקין ומהיר ועד הרגע שבו לא נפגם המסך, לא חשבתם על להחליף אותו באייפון אחר.

לכן, אם בידינו אייפון 11 פרו לדוגמא, שהוא אחד הניידים הנוחים וקטנים ביחס לדגמים החדשים ביותר של אפל, לפני שנרוץ להוציא כסף, כדאי ללמוד מעט על החלפת מסך אייפון 11 פרו.

סביר כי ההוצאה תהיה הרבה יותר קטנה ממה שאנו חושבים וחיי הנייד שלנו ישארו כמו שהם והוא ישמש אותנו לעוד הרבה זמן.

היתרון בהחלפת מסך

ישנו קונצנזוס רחב בתעשייה כי החלפת מסך שאינו מקורי, או מקורי, פשוט פוגם את האייפון וכבר עדיף לרכוש חדש. אך ההפך הוא הנכון ומדובר בטריק שיווקי.

אבל, מה שכן עלול לפגום באייפון שלנו, אם נבצע החלפת מסך, הוא דווקא הטכנאי שלידיו נפקיד את המכשיר. לכן, החשיבות היא לא בהכרח במחיר ובאיכות המסך אלא בעבודתו של המחליף ומיומנותו.

במידה ומצאנו מקום שבו מחליפים מסך לאייפון 11 פרו, חשוב כמובן לוודא מה המחיר, אבל בעיקר חשוב לבדוק מהי המיומנות של הטכנאי. משמע, מהן ההמלצות על עבודתו, מאיפה הוא רוכש את המסכים החלופיים, מה טווח הידע והניסיון שלו בעבודה מול מכשירים אלו ועוד. טכנאי ניידים שאינו מוסמך או מקצועי, אולי יחליף לכם מסך כראוי, אבל הוא עלול בדרך לפגום חלקים פנימיים (כמו זיהוי פנים) ובכך לתקן דבר אחד ולהרוס כמה דברים אחרים.

כמה תעלה החלפת מסך

החלפת מסך עבור אייפון מדגמי אייפון 11, תעלה לנו לרוב כ- 1000 ₪ ומעלה. היות ומדובר בסכום לא קטן, שמבטיח בעיקר שהמסך הוא מקורי אבל אפשר לבדוק עוד אופציות בשוק.

החלפת מסך איכותי במעבדה אחרת יכולה לעלות לנו בטווח של 300-700 ₪. סכום זה הוא משמעותית שונה ממה שנקבל אצל היבואנים, אבל אל לנו ללכת על האופציה הכי זולה יש בתוך הקטגוריה כמה סוגים של מסכים בכמה רמות של איכות.

לסיכום

במידה והמסך שלנו נסדק ונשבר, לא חובה ישר לרוץ לקנות אייפון חדש ובעזרת מחקר מעמיק או כמה שיחות קצרות נוכל לבצע החלפה של המסך בעבור סכום הוגן ביחס למכשיר חדש ובמעבדה שמעסיקה טכנאים מקצועיים.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי