תיקון מסך אייפון 11

החלפת מסך לאייפון 11

מסכו של הטלפון הוא כנראה החלק הרגיש ביותר במכשיר, ולצערנו גם זה שנשבר לעיתים הקרובות ביותר. החלפת מסך היא דבר הכרחי, אך קשה לפעמים לדעת כיצד בדיוק לעשות זאת, ואיפה. באנו לעשות לכם קצת סדר.

אף פעם לא נעים כשמסך הטלפון נשבר, ובפרט כשמדובר במסך אייפון, שהחלפתו יכולה להיות עניין יקר שדורש זמן. ישנן מספר אפשרויות להחלפת מסך אייפון 11, הכוללות חנויות שונות שבהן ניתן להחליף את המסך, כמו גם ההבדל בין מסך מקורי לבין מסך חלופי. כל המשתנים האלו ישפיעו על מחיר ההחלפה ועל כמות הזמן שהחלפה זו יכולה לקחת.

מסך מקורי או חלופי?

הבחירה הראשונה בהחלפת מסך אייפון 11 היא האם חשוב לנו להחליפו במסך מקורי, שיוצר על ידי אפל, או האם ניתן להסתפק במסך חלופי, שיוצר על ידי חברה אחרת.
החלפת המסך במסך לא מקורי יכולה לפגוע בעמידותו למים. היתרונות במסך חלופי ברורים מאוד – הוא לרוב יהיה זול יותר בלפחות כמה מאות שקלים, יותר מעבדות יציעו לנו שירות זה ולא תמיד באמת נוכל להבדיל בינו לבין מסך מקורי.

החלפת המסך – אצל המשווק הרשמי

בחירה נוספת שעלינו לעשות כשאנחנו רוצים להחליף מסך לאייפון 11 היא לבחור איפה אנחנו רוצים לעשות זאת. המשווקת המורשה בישראל של מוצרי אפל היא איידיגיטל או מעבדה נוספת רשמית בישראל dcs
יש יתרונות וחסרונות בהחלפת מסך אצלם – המעבדות הרשמיות מחויבות כמובן לספק לנו מסך חלופי מקורי ולשמור על אחריות המכשיר פעילה, אך החלפה כאן נוטה להיות יקרה בהרבה מאשר בחנויות המתחרות. עד לאחרונה החלפת מסך במעבדה רשמית הייתה יכולה לקחת זמן רב, אך לאחרונה הם החלו להתחייב לפחות זמן.

החלפת מסך בחנות סלולר

מלבד אצל המשווק הרשמי, ניתן להחליף את מסך האייפון 11 גם באחת מרשתות הסלולר, או בחנות סלולר שכונתית. יש מספר יתרונות באופציה זו: המחירים עשויים להיות זולים יותר (אף שלא תמיד יהיו) בחנויות שאינם המשווק הרשמי, חנויות אלו יכולות להימצא קרוב יותר לביתנו וחלקן אף יציעו שירותים נוספים שלא זמינים אצל המשווק הרשמי, כמו טכנאי סלולר שיגיע עד הבית שלנו ויחליף לנו את המסך. הבעיה העיקרית באופציה זו היא שחשוב מאוד למצוא חנות אמינה שתספק לנו את המוצר שהבטיחה לנו (למשל, לא תבטיח מסך מקורי אך תתקין למעשה חלופי), ושתבצע את ההחלפה מהר והיטב.

השורה התחתונה

כפי שניתן לראות, יש יתרונות וחסרונות בכל אחת מהאפשרויות להחלפת מסך אייפון 11. בסופו של דבר, הגורם העיקרי שיקבע באיזו אופציה תבחרו יהיה כנראה המחיר – יש ביטחון מסוים בהחלפת המסך השבור במסך מקורי אחר, אך השאלה היא תמיד האם ביטחון זה שווה את תג המחיר הגבוה, ולעיתים משמעותית, יותר.

קצת עלינו – סלולארי לי

סלולארי – לי סוגר לך פינה היא מעבדת סלולר הנמצאת בהוד השרון, והמציאה מגוון רחב של שירותים לסלולר, החל מתיקון של כל סוגי המכשירים ועד לרכישת מכשירי סלולר ואביזרים. אם אתם מחפשים פתרון איכותי ומהיר – סלולארי לי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי