החלפת מסך אייפון 8 פלוס

מסך אייפון 8 פלוס

אף פעם לא נעים שמסך הטלפון שלנו נשבר, ובפרט כשמדובר במסך של טלפון ישן יחסית, כמו האייפון 8 פלוס. לשמחתנו, מכיוון שמדובר במכשיר של אפל, יש כמה אפשרויות טובות להחלפת מסך מסוג זה.

האייפון 8 פלוס, שיצא לשוק בספטמבר של 2017, אינו מכשיר חדש, אך הוא עדיין נחשב לאחד מדגמי האייפון האמינים ביותר. בשל כך, יש רבים שמעדיפים להמשיך ולהשתמש בו, למרות גילו. החלפת מסך למכשיר אייפון 8 פלוס יכולה להיות מעט בעייתית לפעמים מפאת גילו של המכשיר, אך בשל הפופולריות של המכשיר כשהיה חדש, יש לכך פתרונות.

איפה כדאי להחליף מסך אייפון 8 פלוס?

ניתן להחליף מסף אייפון 8 פלוס במספר מקומות, כשההבדל ביניהם יהיה בעיקר בכמות הזמן שייקח התיקון ובמחירו. המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בארץ, איידיגיטל, מציעה שירותי תיקון לרוב סוגי מכשירי האייפון מהשנים האחרונות, כולל האייפון 8 פלוס. היתרון בתיקון אצל המשווקת הרשמית היא שאחריות המכשיר, אם עדיין קיימת על מכשיר בגילו של האייפון 8 פלוס, לא תאבד. בנוסף, איידיגיטל מבטיחה להשתמש רק במסכים מקוריים, דבר שאמור, לפי אפל לפחות, לשמור על עמידותו של המכשיר למים.

החלפת מסך אצל חנויות מתחרות

החיסרון המשמעותי ביותר הוא שמחיריה של המשווקת הרשמית נוטים להיות יקרים יחסית, ושסניפיה קיימים בערים הגדולות, ואין לה נוכחות בערים קטנות או ביישובים קטנים יותר. בשל כך, רבים יעדיפו לקחת את מכשיר האייפון 8 פלוס שלהם ולהחליף את המסך אצל חנות סלולר אחרת, בין אם מדובר ברשת או בחנות שכונתית קטנה. יש לכך יתרונות וחסרונות, אך רובם תלויים בחנות הנבחרת להחלפה – יש חנויות שיוכלו להחליף את המסך במסך מקורי אחר, בזמן קצר ובזול יחסית, ויש כאלו שיתחייבו לכך, אך למעשה יציעו מחירים גבוהים או שזמן התיקון שלהן יהיה ארוך.

החלפה עצמית – לא מומלץ

אפשרות נוספת, שאנשים רבים יותר נוטים לנסות כשמדובר במכשירים ישנים יחסית, היא לנסות ולהחליף את מסך האייפון שלהם בעצמם. ישנם סרטוני הדרכה רבים ברשת המלמדים כיצד לעשות זאת, וחלקי החילוף עצמם, ובפרט כשמדובר במסכים חלופיים ולא מקוריים, ניתנים לרכישה בזול יחסית ברשת. לכאורה, מדובר בשיטה עם יתרון ברור מבחינת מחיר, שכן מלבד עלות החלקים אין להחלפה זו מחיר נוסף, אך לרובנו שיטה זו אינה מומלצת. מכשיר האייפון 8 פלוס, ככל מכשיר סלולרי, הוא מכשיר עדין ומסובך לפירוק והרכבה, וגם פרוצדורה פשוטה יחסית כמו החלפת מסך עלולה להשתבש בקלות כשאדם לא מנוסה מנסה אותה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

אז מה הכי כדאי?

האופציה הטובה ביותר תלויה בעיקר בתקציב שלכם ובמידת החשיבות שאתם שמים על חלקי חילוף מקוריים. בשל העובדה שהאחריות על רוב מכשירי האייפון 8 פלוס כבר פגה, לדבר יש פחות משמעות מאשר במכשירים חדשים יותר. חנות סלולר טובה תוכל לספק לכם שירות מצוין – רק שימו לב לבדוק אותה מבעוד מועד.

קצת עלינו – סלולארי לי

סלולארי – לי סוגר לך פינה היא מעבדת סלולר הנמצאת בהוד השרון, ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של פתרונות לסלולר, החל מתיקון של כל סוגי המכשירים ועד לרכישת מכשירי סלולר ואביזרים. אם אתם מחפשים פתרון איכותי ומהיר – סלולארי לי.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי