החלפת סוללה לאייפון 7

החלפת סוללה לאייפון 7

סוללות ליתיום של אפל הן מודרניות וגאוניות. הן מלאות באנרגיה, נטענות במהירות ולעיתים רחוקות גם עלולות להתפוצץ. (אם דוקרים אותן) לרוע המזל, לסמארטפונים אין סוללות נצחיות. ורצוי לבדוק את בריאות הסוללה מדי פעם אם סוללת האייפון 7 שלכם על סף מוות אתם תרגישו מייד שתפקוד המכשיר יורד
כמעט תמיד יהיה שווה להחליף סוללה בכל אייפון ולהשמיש אותו ובכך למנוע הוצאה מיותרת של מכשיר סלולרי חדש.

סוללות ליתיום

בכל מחזור טעינה סוללות ליתיום מאבדות חלק מהקיבולת המקורית שלהן. הן גם מאבדות חלק מהיכולת שלהן לספק מתח שיא והספק. זו הסיבה שאפל מצמצמת מכשירי אייפון עם מצב סוללה ירוד, כדי למנוע כיבוי הנובע מסוללה שאינה יכולה לספק מספיק כוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

החלפת סוללת אייפון 7 במסגרת אחריות

אם הטלפון שלכם עדיין באחריות ברירת המחדל של אפל שנמשכת שנה ומכסה נזקים ובעיות שאינן באשמתכם, אין בעיה לבקש מאפל החלפה בחינם. לפי אפל, אובדן קיבולת של 20% לאחר 500 מחזורי טעינה מלאים הוא נורמלי.
אם סוללת הטלפון שלכם איבדה יותר אחוזים בפחות זמן, ייתכן שאתם זכאים להחלפה בחינם. כדאי לפנות אתר אפל ולהזין את המספר הסידורי של המכשיר שלכם על מנת לבדוק האם האחריות תקפה לגבי המכשיר שלכם.

החלפת סוללת אייפון 7 ללא אחריות

גם אם הטלפון שלכם כבר אינו באחריות, הוא עדיין עשוי להיות בסדר מבחינת הביצועים. בכל מקרה, התשלומים של אפל עבור התקנות סוללות חדשות הם די סבירים, באזור 250₪. זה סכום זול בהרבה מרכישת טלפון חדש, כך שבמקרה הזה זה בהחלט שווה את זה, רק תבדקו לפני לכמה ימים צריך להפקיד את המכשיר במעבדה.

החלפות סוללת אייפון 7 לא דרך אפל

סוללות צד שלישי לאייפון הן אזור אפור במקרה הטוב.
חברות צד שלישי של מותגים מבוססים עם רשתות תמיכה טובות כנראה מספיק בטוחות. אולם סוללות גנריות ממוצא לא ידוע יכולות להיות ממש מסוכנות. במקרה של סוללות, כדאי להיצמד למקור ולחפש מעבדות שיש ברשותן סוללות מקוריות או לפחות נותנות אחריות על הסוללה שהוחלפה. אחריות מעידה על חנות איכותית וספק יציב שעומד מאחוריה.
משך האחריות לפחות לתקופה בת חצי שנה.
יתרון נוסף במעבדות חיצוניות היא הזמינות – מעבדות איכותיות מספקות את השירות באופן מיידי ומרגע פתיחת המכשיר ועד לחזרה שלכם לשגרה לא יעברו יותר מ30 דקות.

לסיכום:

סוללות הליתיום מתיישנות ובסופו של דבר מאבדות את מכוחן, מה שמצריך החלפת מיומנת ומהירה לאייפון 7 שלכם. בין אם יש או אין לכם אחריות על המכשיר, כדאי להחליף לסוללה מקורית של אפל ולא לנסות לחסוך במקרה הזה ולהזמין בדוד עלי את הסוללה הכי זולה שימכרו שם.
לכו על בטוח.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי