תיקון אייפון מחיר

iPhone 12

כמה עולים תיקוני מסך אפל לאייפון? אפל גובה מחירים קבועים עבור החלפת מסך אייפון שבור. המחירים מתחילים בכ- 450 ₪ בלבד במידה והאייפון מכוסה AppleCare אל דאגה.
מחוץ לאחריות, החלפת מסך הזכוכית שבור עולה כ- 350-1,000 ₪ תלוי בדגם בנוסף, אפל גובה בין 400 ₪ ל- 1,500 ₪ עבור תיקונים ובעיות נוספות, כגון נזק מקרי/נזק לקוח.

מחירי תיקון אייפון מצדדים שלישיים/תיקון עד הבית

אפשרות תיקון נוספת היא שירות של צד שלישי. ספקים של שירות כזה עשויים לגבות פחות ובדרך כלל יש להם זמן אספקה ​​מהיר יותר. תיקון אייפון פשוט אמור לקחת פחות מ -30 דקות, כך ששירותי תיקון אייפון אצל ספקים חיצוניים יכול לחסוך לכם זמן והתרוצצויות בפקקים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

במה תלוי מחיר תיקון האייפון?

עלות תיקון מסך או החלפתו תלויה בדגם ובדרגת חומרת הנזק. ככל שהדגם חדש וגדול יותר, כך התיקון יקר יותר. כמו כן, גם זמינות המלאים אצל ספקים משחקת תפקיד לא קטן לדוגמא: אם המסך שאתם צריכים נמצא אצל ספק רחוק יותר, יתכן ויתווספו עלויות שילוח בהתאם ללחץ שלכם לקבל מכשיר תקין כבר באותו היום.

תוכלו לשכור בקלות איש מקצוע לתיקון אייפון על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1. קבלו הערכת עלויות מטעם אפל או טכנאי צד שלישי.

כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם, השוו מחירים משירות הלקוחות של אפל וכן משירותי צד שלישי. פנו למספר טכנאים, ספרו ​​להם על דגם האייפון שלכם, אם יש לכם אחריות כלשהי וכמובן על חומרת הנזק.

2. בדקו את ביקורות הלקוחות.

הקפידו לשכור טכנאי בעל ביקורות חיוביות ובררו אם יש לו רקורד של טכנאי שיודע לגרום לאייפונים שבורים להיראות כמו חדשים לאחר תיקון.
אפליקציות שמשוות איכות ולא רק מחירים: איזי, גוגל מפות, מדרג.

3. הסתכלו על תמונות לפני ואחרי.

בנוסף לקריאת ביקורות הלקוחות, חפשו תמונות (שהועלו על ידי הטכנאי או על ידי לקוחות קודמים) של מכשירי אייפון שהובאו לתיקון במקום בו אתם מתעניינים כדי שתוכלו לאמוד את רמת המקצועיות שלהם.

לסיכום:

תיקוני מוצרי אפל כמו אייפון אינם זולים ולא בגלל המעבדים המתקדמים שלהם. אבל עלינו לעשות את מה שעלינו לעשות כדי לבחור באפשרויות המשתלמות עבורנו. בחרו ספק עם שירותי תיקון במחיר סביר אך באיכות טובה ותדאגו שתקבלו את מכשירכם בחזרה תוך זמן קצר.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי