החלפת מסך אייפון X

החלפת מסך לאייפון X

אייפון X החדשני שוחרר לשוק בשנת 2017. זה היה האייפון הראשון שהציג טכנולוגיית Face ID והסיר את כפתור הבית האייקוני. עם זאת, כיום אנו רואים מספר רב של תיקוני מסך באייפון X (מכרו ממנו מלא). בזמן שחרורו לשוק, אייפון X היה מצויד בזכוכית העמידה ביותר של אפל. עם זאת, הוא לא היה יציב כל כך באחד ממבחני חוזק אייפון X, זכוכית המסך שלו נסדקה די בקלות.

האם כדאי להחליף מסך אייפון X שבור?

מסך אייפון X שבור, סדוק או מנופץ ישפיע על המכשיר שלכם, ועל חווית המשתמש ללא ספק.
במידה והמסך שבור – מסך המגע עלול לעשות בעיות ברשת הטאצ׳ ולשבש את הלחיצות על צג המגע
יתרה מכך, חלקיקי אבק קטנים וטיפות מים יכולים להיכנס לטלפון ולגרום לנזק פנימי נוסף כמו: קורוזיה, לכלוך שנכנס למצלמה והורס אותה, אם המסך מנופץ לרסיסים, הוא עלול לגרום לחתכים בידיים שלכם ואף לזיהום.
הזכוכית והמסך מעוצבים יחד באייפון X כך שבעת החלפת מסך לאייפון X יש להחליף גם את תצוגת ה-LCD. החלפת ה- LCD תסלק בעיות כגון כתמים, קווים ירוקים מהבהבים ובעיות צבע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בכל נושא, פניה, שאלה, או הצעה אנחנו זמינים עבורכם

כמה עולה להחליף מסך אייפון X?

החלפת מסך מקורי לאייפון X יחד עם ה- LCD תעלה בסביבות 600 ₪.
מסך תחליפי יעלה כ-350 ₪ במקרה שגם החלק האחורי של המכשיר מנופץ התיקון יעלה קצת יותר, אם הלקוח לא השתמש בכיסוי, העלויות יעלו מכיוון וגב המכשיר עשוי זכוכית גם הוא
מתקין מיומן מבצע בקלות החלפת כיסוי אחורי לאייפון X די מהר בעלות נוספת של כ- 300 ₪.

איך אפשר לדעת האם גם הסוללה נפגעה?

אם הסוללה מתרוקן די מהר או המכשיר לא מחזיק יום שלם לפחות ללא הטענה אז בהחלט שווה להחליף סוללה לאייפון X. באופן כללי, הסוללה עצמה תחלש עם הזמן ומחזורי הטעינה יתקצרו.
יתרה מזאת, טמפרטורה, מכות חוזרות או תהליכים אינטנסיביים יכולים גם לגרום לירידה ביעילות הסוללה.
כדאי ראשית לבדוק את תקינות הסוללה. תוכלו לעשות זאת דרך ההגדרות באייפון X שלכם, בתוך "סוללה" ושם תהיה אופציה "מצב הסוללה" מסך בריאות הסוללה של האייפון יציג את הקיבולת המרבית ושיא יכולת הביצועים של האייפון. שניהם אינדיקטורים טובים אם יש להחליף סוללה לאייפון X. החלפת סוללה לאייפון X תעלה כ- 200 ₪.

האם שקע הטעינה של האייפון X שלכם נפגעה?

אם היציאה רופפת, מטלטלת בעיות שמע במקרופון או שאתם צריכים להחזיק את האייפון שלכם בזווית מסוימת כדי לאפשר לו להיטען אז יש צורך בהחלפה. אינדיקטורים נוספים כוללים כבל מאושר של אפל שאינו טוען את המכשיר או שהטלפון אינו מסתנכרן עם iTunes. החלפת שקע טעינה לאייפון X תעלה לכם בסביבות 200-300 ₪.

לסיכום

תיקון מסך או כל חלק באייפון X לא צריך לגרום לכם לדאגה. בין אם מדובר בהחלפת מסך אייפון X, גב אחורי, סוללה או שקע טעינה, טכנאי מקצועי יכול לבצע את כל התיקונים הללו ברמה גבוהה.
אולם, בשל העלויות הגבוהות יחסית, תשמרו טוב על האייפון X שלכם, אם תחליטו לפנות לאפל עבור תיקון האייפון X שלכם, היא תגבה הרבה יותר ממעבדות חיצוניות.

אז מה היה לנו במאמר?

שיתוף הפוסט

למה להירשם לניוזלטר

תהיו הראשונים להתעדכן בכל מאמר ומדריך חדש שיעלה לאתר

אודותיי

צוות סלולארי לי